Ursprungligen postat av choffe
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Räkor är skojsiga, rätt udda varelser faktiskt. Enklare att sköta än guppy, i de flesta fall. Tänker man även på att ge dem en verkligt bra vattenkvalitet så är de en riktig höjdare, enligt mig. Inga större medinvånare bara - räkor hör till stapeldieten för de flesta firrar.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Laesk
får väl visa denna me då... hehe satt på 1 meters avstånd me full zoom dvs 300mm + IS
Fin påffe förresten, har du mycket blått ljus i karet, tänkte på fiskens fenor, ser ju grymt ut||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av akva99cougar din leopardskin ser riktigt fin utKommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradSjysst att sitta i soffan och plåta fiskarna.Mvh
RobinKommentar
-
Stämmer bra det Slobban! Jag körde med mitt 70-300mm dl super macro objektiv. Funkar faktiskt kanon att sitta 1.5 meter ifrån karet och fota.Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av CutekidStämmer bra det Slobban! Jag körde med mitt 70-300mm dl super macro objektiv. Funkar faktiskt kanon att sitta 1.5 meter ifrån karet och fota.||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av RhodebaertÄr det skoj med räkor? Lätta att sköta?
ska du skaffa?
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueBör jag byta ut växten mot vallesneria? Har ni några fler ideer vad jag kan göra, förslag mottatges. Väntar på mina pemba.
Mvh/BB"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Tack för svaren. Jo den är ju snygg så, men den känns inte biotopriktig ut. Har ni några andra ideer om mitt akvarium?
Mvh/ BBKommentar
-
-
-
Kommentar