jahopp...då har jag mublerat om akvariumet IGEN blev för en gångs skull ganska nöjd...
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
-
och till sist. den "lilla stora händelsen" heterandria formosa, som jag har för mig är världens 7:nde minsta fisk. honan ca 3cm och hanen ca 1½-2cm. har tre stycken som delar rum med räkorna....
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ja det gör dem med hjälp av lite "Astanaxin" (hur det nu stavas). Dessa 8 st ska jag ha hemma med 4 N. pulcher, 5 leptosoma "malasa" (kanske köper fler av dessa) och sedan 30 Tropheus pemba. Tror det blir en fin blandning. Då kommer jag att ladda upp lite fler bilder.Kommentar
-
Ursprungligen postat av choffejahopp...då har jag mublerat om akvariumet IGEN blev för en gångs skull ganska nöjd...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Laesknajs najs! men varför har du gjort om sen innan då?
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
-
Testade nya objektivet 28-300/3,5-5,6 .. inget direkt fiskobjektiv, men de funka fint ändå.
Imorn blir de ut i naturen å testa bildstabilisatornKommentar
-
Bör jag byta ut växten mot vallesneria? Har ni några fler ideer vad jag kan göra, förslag mottatges. Väntar på mina pemba.
Mvh/BBKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskTestade nya objektivet 28-300/3,5-5,6 .. inget direkt fiskobjektiv, men de funka fint ändå.
Imorn blir de ut i naturen å testa bildstabilisatornKommentar
-
Ursprungligen postat av Mattias AnderssonGrymt avis just nu......
får väl visa denna me då... hehe satt på 1 meters avstånd me full zoom dvs 300mm + ISKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueBör jag byta ut växten mot vallesneria? Har ni några fler ideer vad jag kan göra, förslag mottatges. Väntar på mina pemba.
Mvh/BB
Det tycker jag inte... Cryptocoryne Usteriana (som du har) är långt snyggare än vallisneria enligt mig.Kommentar
Kommentar