Anderas för tusan, vilka exemplariska diskusar!
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääAnderas för tusan, vilka exemplariska diskusar!
Jo, jag hoppas det kan bli lite fina par framöver.
Här är några av de andra också....simma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Detta ser riktigt bra ut aquanord, super snygga ex av firrarna grattis detta har du lyckats med =)Kommentar
-
Tog över två poffar av polaren... går i 720:an tillsammans med 3 stora skivtetror - Metynnis Rubripinnis.....Kommentar
-
....Kommentar
-
.......Kommentar
-
-
snygg skivtetra. Är den stor? jag menar hur stora är dom?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Ursprungligen postat av LaeskTog över två poffar av polaren... går i 720:an tillsammans med 3 stora skivtetror - Metynnis Rubripinnis.....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Wilhelmsnygg skivtetra. Är den stor? jag menar hur stora är dom?
Ursprungligen postat av LuttLaesk!!! nu är du helt rätt ute....fina charmtroll, hur stora är dom???
17-19cm typ
Ursprungligen postat av deelayOm jag nån gång går i kyrkan ska jag be för dig =)du menar att jag är ute på djupt vatten
vi får väl se!
Kommentar
-
Tycker jag med..
VAF-power!!
(Härmed resignerar jag och lämnar över ordförandeposten till Lennart "Läsk" Axelsson.)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTycker jag med..
VAF-power!!
(Härmed resignerar jag och lämnar över ordförandeposten till Lennart "Läsk" Axelsson.)Men jag kan ta över om jag byter bort poffarna eller malawisarna i 500:an
(iofs lär de aldrig inträffa, dom ska självdö)
Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskJag vill understryka att jag inte bytt bort nån fisk nu! Skivtetrorna har gått ensamma sen micke jahrl va å hämtade festaeparet! Så du får fortf va ordförande i VAFMen jag kan ta över om jag byter bort poffarna eller malawisarna i 500:an
(iofs lär de aldrig inträffa, dom ska självdö)
Mvh
RobinKommentar
-
Förklaringen
Länge har jag väntat på avkommor från mina rödrubiner och nu vet jag varför det aldrig blir något. När har cikliderna sin pridefestival?-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
Kommentar