Offentliga akvarier/butiker i Pisa/Florens/Siena

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fred fish

Offentliga akvarier/butiker i Pisa/Florens/Siena

Jag och min fru ska resa till Toscana om en månad, och undrar om det finns något värt att besöka i någon av de tre städerna ovan (eller i närheten)? Någon som varit där tidigare och kan rekommendera någon bra butik eller något bra offentligt akvarium?

/Fredrik
    Senast redigerad av Gäst; 24 August 2006, 07:37.
  • Per B
    Användare
    • September 2005
    • 1250

Ingen aning Fred. Men jag och min familj sticker till Florens 30 september och sedan vidare till Castiglione dela Pescaia några dagar senare så jag håller ett öga på den här tråden.

Ser jag en människa i Toscana som ser ut som en fisknörd från Växjö så säger jag "hej".
    mvh Per

Tanganyika och Västafrika i burkarna

Kommentar

• Hank
      Användare
      • April 2002
      • 1321

Ursprungligen postat av Per Bjellert
      Ser jag en människa i Toscana som ser ut som en fisknörd från Växjö så säger jag "hej".
      Ganska märkligt att det i väjxö finns ciklidnördar, som dessutom är ncs-medlem, som man inte har träffat!
      Annars så har vi hemmahosträff ikväll faktiskt
      /#378 Hank
      Zoonen:
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
      http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• fred fish

Ursprungligen postat av Per Bjellert
        Ingen aning Fred. Men jag och min familj sticker till Florens 30 september och sedan vidare till Castiglione dela Pescaia några dagar senare så jag håller ett öga på den här tråden.

Vi åker den 19/9, och kommer hem den 27:e, så den här gången lär du inte träffa på mig!

Ursprungligen postat av Hank
        Ganska märkligt att det i väjxö finns ciklidnördar, som dessutom är ncs-medlem, som man inte har träffat!
        Annars så har vi hemmahosträff ikväll faktiskt
        Har allvarligt funderat på att dyka upp på någon träff faktiskt, det vore ju kul att inspireras lite av andra! Ni verkar ju dessutom ha ett rätt trevligt ihop i gänget! Ikväll kan jag dock tyvärr inte, men jag kanske dyker upp på nästa!

Kommentar

Arbetssätt...