Skulle mata fiskarna med mysis idag. I ett av karen går ett par fullvuxna Greshaki tillsammans med ungdjur. Stoppade ner en bit fryst mysis och Greshakihannen simmade i väg tuggandes på en liten Saulosigona!! Fick panik och började banka på glasrutan men han släppte inte fisken.
Fick tag på en håv och först då släppte han. Huvudet var nästan helt av men hon levde fortfarande. Fick ta fram en sax för att få slut på lidandet, det var det enda jag hade i närheten.
Men Gud va hemskt det va att se!!!
Är det så att han trodde det var klumpen med mysis han hade i munnen eller? Något sådant har ju aldrig hänt eller ens tenderat till att hända förut. Det har snarare varit så att Saulosina har jagat Greshakin och inte tvärtom.
Saulosin var ju runt fem centimeter stor.
Undrar om jag kommer drömma mardrömmar inatt
Fick tag på en håv och först då släppte han. Huvudet var nästan helt av men hon levde fortfarande. Fick ta fram en sax för att få slut på lidandet, det var det enda jag hade i närheten.
Men Gud va hemskt det va att se!!!
Är det så att han trodde det var klumpen med mysis han hade i munnen eller? Något sådant har ju aldrig hänt eller ens tenderat till att hända förut. Det har snarare varit så att Saulosina har jagat Greshakin och inte tvärtom.
Saulosin var ju runt fem centimeter stor.
Undrar om jag kommer drömma mardrömmar inatt
Kommentar