If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
KFF sedan jag var liten, tycker det är större bedrift o ha uppfinnit bilen,(akvariepumpen : ) ) tex. än ha vunnit allsvenskan för 70 års sedan även om det var en bedrift då.
Kollade in ställningen i gallupundersökningen och den talar sitt tydliga språk. En tredjedel av forumets medlemmar är intelligenta, vackra och sympatiska människor. Risk för en tjottablängare om man skriver på detta vis.
Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)
din beskrivning rimmar riktigt dåligt på det du vill den ska vara, brukar inte black army gubbar vara blodiga och skitiga efter att ha slagits i leran......och det är väl sällan vackert eller sympatiskt eller särskillt intelligent
tjottablängare behövs väl inte? eller du kan väl komma till sans du med........ annars om du är sugen på en så vet du ju var jag finns
Senast redigerad av cichlids4fun; 20 August 2006, 19:06.
din beskrivning rimmar riktigt dåligt på det du vill den ska vara, brukar inte black army gubbar vara blodiga och skitiga efter att ha slagits i leran......och det är väl sällan vackert eller sympatiskt eller särskillt intelligent
Det har blivit betydligt lugnare å fredligare på den punkten, jag tycker inte att de utmärker sig mer än andra klackar.
Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)
Kommentar