Vad man kan inspireras...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Chicke
    Användare
    • May 2004
    • 497

    Vad man kan inspireras...

    Hej hej, det var ett tag sen Jag är precis hemkommen från södra Spanien ! För en vecka sedan var mitt akvarieinstresse i stort sett 0, men nu är det typ 5 av 10 kanske. Jag snorklade runt där, och shit va man inspireras...raka vägen hem till att fixa om i mitt akvarium som jag inte gjort nått annat än bytt vatten i senaste halvåret...
    Länkar till 2 bilder som jag inspirerades extra mkt av (Bilderna är dåliga, då dom är tagna med min kompakt kamera ovanför vattenytan)

    Stenar (taget på typ 2 meters djup):


    Grus (Lite svårt att se kanske..men snyggt iaf tycker jag!)


    Hehe, ville bara berätta det här...
  • nässlan

    #2
    Ursprungligen postat av Chicke
    Hej hej, det var ett tag sen Jag är precis hemkommen från södra Spanien ! För en vecka sedan var mitt akvarieinstresse i stort sett 0, men nu är det typ 5 av 10 kanske. Jag snorklade runt där, och shit va man inspireras...raka vägen hem till att fixa om i mitt akvarium som jag inte gjort nått annat än bytt vatten i senaste halvåret...
    Länkar till 2 bilder som jag inspirerades extra mkt av (Bilderna är dåliga, då dom är tagna med min kompakt kamera ovanför vattenytan)

    Stenar (taget på typ 2 meters djup):


    Grus (Lite svårt att se kanske..men snyggt iaf tycker jag!)


    Hehe, ville bara berätta det här...
    Hej Chicke!
    Jag brukar osså få en kick av att vara utomlands, få se nya miljöer å nya akvarium.
    bilderna var ok tycker jag fast de var tagna ovanför ytan.
    Hoppas ditt akvarieintresse stiger till en 10

    Kommentar

    • Chicke
      Användare
      • May 2004
      • 497

      #3
      Jo fast det får nog dröja till i vår eftersom ja reser bort snart...

      Kommentar

      Arbetssätt...