Vi skapar glädje så mycket vi kan, men visst är det motigt ibland! Förresten så är det alla forumdeltagares uppgift att vara trevliga, välkomna och sprida glädje på forumet.
Nu är det minsann dax att vakna Ciklidare
Kollaps
X
-
-
Det finns ett begrepp för det Viktor beskriver. "Normalt beteende", även "allmänt hyffs" är användbart.
Jag är på G idag känner jag.Mvh
RobinKommentar
-
På G? Det där uttrycket hade Göteborgs Stad "Alltid på G" på sina skyltar när man körde in i stan förr men de var tvungna att ta bort det eftersom det kan betyda att man är hög! Det kanske är därför du skriver så mycket idag Robinho?Kommentar
-
Robin - Ja provade med "ödmjuk" i första inlägget.
Det är klart Zaphi att det gäller alla som är aktiva här på forumet, o absolut inte bara värdarna.
Jag kollade tillbaka på mina egna inlägg och det visar sig att inte heller jag är ofelbar. Jag vill(e) inte hänga ut tråden för att jag vill inte gå till personangrep. För att det leder ingenstans.
Däremot gillar jag att skapa debatt, särskilt om en sådan här viktig sak. Allt för att vi gemensamt ska kunna växa eller bibehålla den anda som finns här.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Hmm, kan inte nån länka till tråden detta gäller?Kommentar
-
Eftersom jag ihärdigt vägrar gå till personangrepp så har jag sänt dig ett privat meddelande med länken.
Gör man personsak av en sån här fråga blir diskusionen enbart vad den eller den har sagt och man missar poängen hellt enkelt.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiPå G? Det där uttrycket hade Göteborgs Stad "Alltid på G" på sina skyltar när man körde in i stan förr men de var tvungna att ta bort det eftersom det kan betyda att man är hög! Det kanske är därför du skriver så mycket idag Robinho?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av LNEftersom jag ihärdigt vägrar gå till personangrepp så har jag sänt dig ett privat meddelande med länken.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiDet där uttrycket hade Göteborgs Stad "Alltid på G" på sina skyltar när man körde in i stan förr men de var tvungna att ta bort det eftersom det kan betyda att man är hög!Kommentar
-
Helt riktigt! De borde sätta upp skyltarna nu igen!Kommentar
-
LN och ni andra har rätt att det är lätt att missa att besvara och bekräfta nya såväl som gamla användare. Jag har känt av det själv ibland samtidigt som jag är klart medveten om att jag avstått från att skriva inlägg trots att jag kunde gjort en insats för någon annan.
Och visst tillkommer det alla att välkomna nya medlemmar och inlägg/trådar i forumen!!Kommentar
Kommentar