en till
300 liters tangakar
Kollaps
X
-
-
-
Snygg hemsida också. Kul när man får klicka runt lite. Ska vara en Alingsåsare för det ;-)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonSnygg hemsida också. Kul när man får klicka runt lite. Ska vara en Alingsåsare för det ;-)Kommentar
-
Snyggt akvarium cougar, och fin fiskbesättningDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Så trevligt det blivit! Snygg inredning. Själv ska jag börja inreda i mitt 400 l snart, med moduler. Vilken lösning har du gjort för mellanrummen i modulerna, dvs målat, någon film på baksidan av karet? Samt vilken färg är det?
Mvh Olof_______________________
400 liter Juwel, 30 st F1 Tropheus Duboisi "Maswa"Kommentar
-
Ursprungligen postat av engstedtSå trevligt det blivit! Snygg inredning. Själv ska jag börja inreda i mitt 400 l snart, med moduler. Vilken lösning har du gjort för mellanrummen i modulerna, dvs målat, någon film på baksidan av karet? Samt vilken färg är det?
Mvh Olof
tack. jag har målat mellanrummet med latexfärg jag köpte på rusta. tror den hette reflex.Kommentar
-
Jag tycker det blev jättesnyggt. Vilka moduler är det du har och hur har du placerat dem? Trevliga fiskar också förresten, saknar bara en sandlekare, nyfrälst sandlekälskare som jag är.Mvh Janne
420, 110 , 620, 120 L SAKommentar
-
Ursprungligen postat av janne63Jag tycker det blev jättesnyggt. Vilka moduler är det du har och hur har du placerat dem? Trevliga fiskar också förresten, saknar bara en sandlekare, nyfrälst sandlekälskare som jag är.
Sandlekare övervägde jag länge men sen föll valet på dessa fiskar.
Jag har nu oxå kompletterat med 4 st Tanganicodus irsacae som är jättesötaKommentar
Kommentar