Bumpning av annonser - ja eller nej?
Kollaps
X
-
Senast redigerad av Joakim Draktoft; 14 January 2010, 01:57.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
Ursprungligen postat av pettapetrochromisfan grabbar ni verkar ju ha koll
så en lite fråga bara
om jag skaffar mig ett sällskaps akvarium på 35 liter med dykare Å skattkista kan man få vara med i någon speciell klubb då ?
det skulle jag uppskatta i så fall
kan inte någon av er som har ett sådant akvarium inrett och klart bumpa upp sin annons så ska jag köpa det ))))))))))))))))))))))
Eftersom du ständigt bumpar din annons här på ciklid.se (och det stör mig enormt) så köpte jag mina petrochromis red bulu point i danmark istället.
Så jag tackar dig för din bumpning eftersom jag nu kunde köpa sjöns absolut största raritet betydligt billigare och desutom var dom bra mycket större än dina som du hade i bumbnings annonsen.
Är det någon här som är intresserad av få kontakt med dansken så bara hör av er så ska jag mer än gärna förmedla denna bumpningsfria kontakt.
Har nu 22st tillsammans med min dykare, mitt vrak och mina blåa stenar...det är skit snyggt
Hör av dig Petra petrochromis om du vill ha foton på det men tyvärr så har jag inget till salu till dig.Kommentar
-
Jag har varit lite kluven tidigare, men efter denna tråd har jag bestämt mig. Jag trycker på "gilla"-knappen för dig pettapetrochromis.
Du borde ha jobbat som säljare på SAAB. Då hade Trollhättan varit en stad med helt annan stämning idag...Kommentar
-
Om petta hade jobbat på Saab hade alla i trollhättan åkt omkring i Saab Bulu Ponera en stad fylld av röda saabar med blå front å huv Ganska så nice! Skulle slå till direkt så länge de levererades med bakhjulsdrift, givetvis skulle man få en grupp Bulus på köpet1300L petrochromisKommentar
-
Det är ungefär så det ser ut måste jag säga inte många enfärgade SAABar kvar i den stan.. =)1167 liter malawiKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisrobbe
jag tror du måste förstå min humor och person innan du förstår hur jag e som människa :
men jag e mycket glad att jag lyckats få upp intresset på dessa fiskar i sverige
så ingen e gladare en jag :
att jag bumpar stör inte dig det är nog snarare min hets och avsiktliga kaxighet som påverkat många att se vad den dumkaxiga pettapetrochromis pratar om med dessa petrochromisar och därför vill många anta utmaningen
& det har ju tydligen påverkat dig i alla fall
men det var ju min avsiktliga plan att hetsa er
det är ju det som é kul
det är ju lite som när man var liten vad har du för hockeybilder osv etc
att du köper dina fiskar i danmark stör inte mig jag vet att det blev dyrare allt annat e bull dvs om du räknar på den totala kostnaden med resan
kul att du börjat med petrochromisar i alla fall
jag har 25 st fullvuxena och 28 yngel så jag är inte intresserad av att köpa några så det är lungt
men det skulle vara kul om du la in lite bilder i petrochromis tråden
så upp till bevis ser jag inga bilder tolkar jag allt du säger som bull
ps hade du köpt 22 st från mig hade du fått dom för 700 st och sluppit resan
men nu är 22 bokade har bra 6 kvar
kan inte låta bli och hetsa dig lite till innan du har fått dina första yngel har jag sålt 200 yngel till och red bulu kanske är lite av en guld fisk i rariatet
och håll i dig robbe jag sålde ganska nyligen yngel till danmark lol du kanske köpte mina yngel i allafall hahahahahahahahaahahah
mvh petta
Klart att allt jag skrev är bull för det finns ju ingen i världen mer än du, PETRA PETROCHROMIS, som får yngel på buluna...
Fisk priser och hur mycket allt annat runt omkring kostar det överlämnar jag till dig för det är du kung på.
Vidare så köper jag inte fiskar för att tjäna pengar på dom utan mest för att jag tycker dom är fina att titta på när dom simmar mellan dykaren och vraket.
Så att dom bara har guldfisk raritet när jag får yngel på mina spelar mig inte så stor roll.
Nu är det nog lite för personlig oss imellan, PETRA PETROCHROMIS, så skicka ett PM så fortsätter vi där iställetKommentar
-
ang röstnigen bumpning 45 mot 72 jag antar att det är slut bumpat för mig då förbudet lär klubbas i riksdagen inom kort
------------------------------------------------------------------------------------
45-72 hur tänkte du då ?jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
muppets
Robben 1/2 din bulustam kmr förmodligen vara död inom 2 månader...
ETT SVAR TILL DEN SOM STARTADE DENNA TRÅD, SOM BARA HANDLAR OM ATT HAN/HON ÄR AVUNDSJUK/TYCKER BULU PRISET ÄR HÖGT!
Räkna på vad ett tusen liters kar kostar med pumpar, sand, moduler mm. Red bulus + dyra VF petrosar som utspädning. Konstigt va att personen som riskerade dessa pengar försöker få tillbaka dem...
Man blir fan trött på folk som har neontetror och går in och svarar på petrotrådar. inom kort kmr ett forum ligga uppe på petrochromis.se
PS! där tillåter vi inte gringubbar och datapoliser.
Tack för mej1300L petrochromisKommentar
-
Går det inte att göra så att man kan bumpa först efter att man har haft ute 1månad eller nått sånt?
Åtminstone när jag sitter och kollar på annonser och ser att dom är vad jag tycker för gammla så tänker jag att dom är nog inte aktuella längre.
Men är verkligen bumpningen något problem här? Känns mer som en princip sak på en så pass liten sida som ciklids köp och sälj.Kommentar
-
det ironiska i denna tråden är att killen som startade tråden jobbar i en akvarie butik och om dom fick välja skulle dom nog se att det inte fanns någon privat försäljning överhuvudtaget det gynnar inte dom direkt ))))[/QUOTE]
Fabulera inte ihop en lögn tackjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
det här hör inte hemma i den här tråden, men jag har inte en susning om hur man skickar mail lr vad det heter när man skickar till en person...
Robben 1/2 din bulustam kmr förmodligen vara död inom 2 månader...
ETT SVAR TILL DEN SOM STARTADE DENNA TRÅD, SOM BARA HANDLAR OM ATT HAN/HON ÄR AVUNDSJUK/TYCKER BULU PRISET ÄR HÖGT!
Räkna på vad ett tusen liters kar kostar med pumpar, sand, moduler mm. Red bulus + dyra VF petrosar som utspädning. Konstigt va att personen som riskerade dessa pengar försöker få tillbaka dem...
Man blir fan trött på folk som har neontetror och går in och svarar på petrotrådar. inom kort kmr ett forum ligga uppe på petrochromis.se
PS! där tillåter vi inte gringubbar och datapoliser.
Tack för mejjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromis20 st skiter fullständigt i detta och 25 tycker att det är ok
så med andra ord är det 45 st som inte bryr sig om detta
och 72 som tycker det är fel
20 st skiter fullständigt i detta och 25 tycker att det är ok
och dessa tycker helt plötsligt samma sak, ja det var ju en egen tolkningjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisFabulera inte ihop en lögn tack
för klickar man på denna länken http://www.robinhedstrom.se/
hamnar man i ansluting till en akvariebutik [/QUOTE]
Spelar ingen roll om man är sambo med någon som jobbar i butiken
----------------------------------------
det ironiska i denna tråden är att killen som startade tråden jobbar i en akvarie butik och om dom fick välja skulle dom nog se att det inte fanns någon privat försäljning överhuvudtaget det gynnar inte dom direkt
det är detta som är en lögn , vilket jag anser ganska klumpigt skrivetjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisdet ironiska i denna tråden är att killen som startade tråden jobbar i en akvarie butik och om dom fick välja skulle dom nog se att det inte fanns någon privat försäljning överhuvudtaget det gynnar inte dom direkt ))))Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok så du är en av dom griniga gubbarna över bumpandet med andra ord )))
efter som du sitter inne på denna informationenKommentar
Kommentar