Bumpning av annonser - ja eller nej?
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
FAN VA ALLA JÄVLAR ÄR AVUNDSJUKA!
Det kommer in typ 10 annonser per vecka på denna sida, inte direkt nåt som förstörs om nån/några förnyar sin annons. Stör det er så va lika duktig och förnya ni oxå det tar ca 1 min från att man tryck på ON på datorn... Hela tiden är det folk som gnäller i detta forum. Alla sura jävlar kan väl hålla käften och läsa det som intresserar dem ist för att hacka på andra. Ett alternativ till att förbjuda bumpning kan ju vara att skaffa en bättre söktjänst på köp & sälj så kan man hitta det man finner. Kan inte tänka mig att ni som blir arga över bumpning kollar igenom alla mattor, lampor, skidor eller båtar när ni ska köpa bil på blocket etc.
Syns man inte FINNS man inte!Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisTROR MERA DU HAKAR UPP DIG PÅ MIG & ATT JAG SÄLJER DYRA FISKAR MED FRAM GÅNG !!!!
KANSKE LITE AVUDSJUKA LIGGER BAKOM DETTA GNÄLL ÄVEN OM DU PÅSTÅR ATT DET INTE SKULLE VARA SÅ
KAN INTE SE DET UR NÅGOT ANNAT PERSPEKTIV
JAG HAR I ALLA FALL ALDRIG BLIVIT IRRITERAD ÖVER EN ANNONS !!!
För övrigt så tycker jag att 'bumpning' känns tveksamt. Om det ska vara tillåtet ska det vara reglerat hur ofta det kan ske, och framför allt informeras tydligt om hur man gör för att bumpa, så att även mindre försigkomna och nätvana annonsörer förstår varför deras annonser syns dåligt på ciklid.se och hur de kan göra för att förbättra synligheten.Senast redigerad av daniel_i_malmö; 13 January 2010, 15:29.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisJAG SÄLJER DYRA FISKAR MED FRAM GÅNG !!!!!!!
Tycker själv att bumpning inte är OK - men står det inget om det i reglerna så är det väl OK att bumpa sin egen annons varje dag så att den alltid ligger överst om man så vill.Kommentar
-
Ett annat senario
jag lägger ut 30 annonser samt bumpar dom 10ggr per dag
visst det är en timme arbete
då blir endast mina annonser synliga
och
Annonsforumet är dödjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Du hade inte behövt bumpa. Avdelningen för företagsannonser är helt tom så du hade ändå synts.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromismen vem tvingar dig att titta på samma annonser ?
det är för mig helt sjukt att haka upp sig på detta jag skiter totalt i om någon annonserar ut ett 35 liters akvarium jag söker på det jag är ute efter så klart dvs jag läser inte det jag inte vill se ))
skriv i sök fönstret vad du söker inte svårare en så !!!!!!
TROR MERA DU HAKAR UPP DIG PÅ MIG & ATT JAG SÄLJER DYRA FISKAR MED FRAM GÅNG !!!!
KANSKE LITE AVUDSJUKA LIGGER BAKOM DETTA GNÄLL ÄVEN OM DU PÅSTÅR ATT DET INTE SKULLE VARA SÅ
KAN INTE SE DET UR NÅGOT ANNAT PERSPEKTIV
JAG HAR I ALLA FALL ALDRIG BLIVIT IRRITERAD ÖVER EN ANNONS !!!Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
En lösning på både annons- och forumbumpning, som många uppenbarligen ser som problem, kanske kan vara att ta bort de båda listorna på förstasidan?Kommentar
-
Mvh "Den smörande anonyme" Robin Andersson Snytenvägen 16 VästeråsKommentar
-
Jag vet inte om det är tekniskt möjligt men annars skulle jag gärna se
att annonser under skänkes kunde undan fick bumpas.
Bra sätt att hitta nytt hem till fiskarna om något oförutsätt händer i livet.
Då kan det vara bråttom, och risken är som störst att fiskarna vanvårdas
eller att friska fiskar avlivas.Kommentar
-
Ha,ha.jävlars i den,Den laddningen den köpte jag med hull o hår,fy för den lede..Jag ska genast beställa 50 pettrisar till mitt 500 liters akvarium som straff.Kommentar
-
Hoppas bara att du inte straffar dig så hårt att du köper dom av PETRAPETROCHROMIS för så hårt straff tycker jag inte att du är värd.......Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisframgång slå upp det i en ordbok så finner du vad det betyderKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisfan grabbar ni verkar ju ha koll
så en lite fråga bara
om jag skaffar mig ett sällskaps akvarium på 35 liter med dykare Å skattkista kan man få vara med i någon speciell klubb då ?
det skulle jag uppskatta i så fall
kan inte någon av er som har ett sådant akvarium inrett och klart bumpa upp sin annons så ska jag köpa det ))))))))))))))))))))))
Har hittat en uppsättning åt dig som kvalificerar, bara att be säljaren att lägga upp annonsen här först, så du kan slå till http://www.blocket.se/lund/Akvarium_....htm?ca=16&w=3. Med denna så blir du säkert en aktad medlem.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar