Köp och sälj, krämarnas marknad?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robin
    Användare
    • January 2003
    • 4526

Om vi övergår till bumpningen så ska jag försöka ha koll på de värsta men ni får hjälpa mig.
    Mvh
    Robin

Kommentar

• Guy_P
      Användare
      • April 2002
      • 301

Varför inte lägga till en liten knapp. "raportera denna annons# finns bl.annat på Zoopet. Blir enklare för oss att anmäla fel.
      Guy

Kommentar

• Wilhelm
        Användare
        • April 2002
        • 9122

Ursprungligen postat av Guy_P
        Varför inte lägga till en liten knapp. "raportera denna annons# finns bl.annat på Zoopet. Blir enklare för oss att anmäla fel.

jättebra förslag!

@Robin pm
        mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
        Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
        www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Lucas_no1

Ursprungligen postat av Wilhelm
          Den som leder "Bumperligan" just nu, måste väl vara Lucas?
          Hej Wilhelm!

Hörde ryktas av Crister på lagret idag att det pratades om mig på ciklid om att jag bumbar mina annonser!

Om du varit uppmärksam över min annons på peru scalarer så har jag faktiskt ändrat annonsen vid varje tillfälle jag uppdaterat den!

Pris, antal och nya bild länkar vid varje uppdatering så jag tycker det är illa att du påstår att jag bumpar min annons vilket inte varit meningen!

Jag blev förvånad när jag hörde att det pratades om mig på ciklid!

Sen så kan jag också säga att jag faktiskt inte var medveten om att bumpning är förbjudet!
          Hade jag vetat det så kanske jag skulle arbetat mer med första annonsen jag la ut men som sagt info i en annons kan ju behöva ändras ibland beroende på om det blir sålt eller inte!

Mvh Lucas

Kommentar

• Wilhelm
            Användare
            • April 2002
            • 9122

Hej Lucas,

Nu behöver du inte vara ledsen över mitt inlägg i denna bumpningstråd, om du nu blev det, så var det inte meningen.
            Men just under några dagar var din annons högst upp pga som du skriver lite ändringar.
            Men tråden har tydligen gjort nytta då det knappast förekommer bumpning numera.
            Moderatorn för annonserna ville ju ha lite hjälp, men jag skrev mitt inlägg några timmar tidigare.

Reglerna för annonsering borde kanske vara lite tydligare ?
            mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Robin
              Användare
              • January 2003
              • 4526

Jag tycker de är ganska tydliga men det är bara att maila förslag på ändringar. Därmed inte sagt att det kommer att ändras.
              Mvh
              Robin

Kommentar

• Zzzit
                Användare
                • January 2006
                • 253

Har varit borta ett tag och därmed inte varit inne här så mycket!
                Men, eftersom Per som startade tråden verkar ha stört sig på min annons så måste jag slänga in ett svar!
                Till att börja med, HERREGUD! Att folk kan och orkar störa sig på allt!
                Försvar till min "bumpning"; Första annonsen skulle jag kompletera med en bild, vilket inte gick av någon anledning, när jag försökte igen (på anrådan av ansvarig) så funkade det, och eftersom jag skulle resa bort på söndagen och ville klara av en eventuel affär innan dess så satte jag en sista dag! Och att jag påminde om denna ser jag inget konstigt alls i!
                Eftersom det rör sig om en ovanlig firre så ville jag känna lite grand på vad folk ville ge! Inget konstigt i det heller!
                Om man sätter in en annons och vill ändra på något i den, skulle det vara fel? Om du vill ändra priset, skall det vara omöjligt?
                Tycker det är sorgligt att ens ta upp en sådan sak! De som stör sig kan väl skita i att läsa annonsen!
                Att förnya en annons så att en annan hamnar längre ner på listan, hemskt! Kanske skulle se till att det bara tillåts ett visst antal annonser per dag så att det inte går för fort att hamna långt ner på listan!? Vissa perioder är det säkert fler som vill sälja, och det vore ju sorgligt om det gick för fort att halka ner då menar jag!
                Skärpning! Man får väl för f*n utforma sin annons som man vill!
                Malawi i 30 kar och ingen pool längre! []

Kommentar

Arbetssätt...