Sedan nystarten så har jag sett ett antal reklambransch-wannabies köra med "Tillfälle", "Ovanliga" och "Till högstbjudande" etc. Dessutom håller väldigt många på med att radera sina annonser och skriva in dem på nytt så att de hela tiden lyfts upp och ligger överst. Detta på bekostnad av alla som snällt sätter in sina annonser och helt enkelt hoppas på svar enligt demokratiska principer.
Kan inte auktionsfantasterna hålla till på Internets mångfald av auktionssajter? Sätt ut ett rimligt pris istället för att försöka snika åt er så mycket som möjligt på en gratis hobbysajt! Annonserar ni i en dagstidning så kan ni köpa hela jäkla uppslaget på sidan 6-7. Här tycker jag att det är för jävligt att se krämarna gå loss.
Regeländring efterlyses.
Kan inte auktionsfantasterna hålla till på Internets mångfald av auktionssajter? Sätt ut ett rimligt pris istället för att försöka snika åt er så mycket som möjligt på en gratis hobbysajt! Annonserar ni i en dagstidning så kan ni köpa hela jäkla uppslaget på sidan 6-7. Här tycker jag att det är för jävligt att se krämarna gå loss.
Regeländring efterlyses.
Kommentar