If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Var bra förra gången. Jag fick dock åka hem på lördagen för min dotter blev jättesjuk. Först mellan Skövde och Alingsås sa konduktörn "Din biljett gäller för lördag nästa vecka". Zicksack får man åka.
Vad man kan fundera på till denna ciklidstämma är ett fotoförbud på föredragen:
Låt 2 st fotografer fota det viktigaste. Lägg sedan ut bilderna för alla att ta del av. Det tror jag kan funka canon. Det lär vara miljarders nya coola DSLR-kameror som smattrar annars.
Vad man kan fundera på till denna ciklidstämma är ett fotoförbud på föredragen:
Låt 2 st fotografer fota det viktigaste. Lägg sedan ut bilderna för alla att ta del av. Det tror jag kan funka canon. Det lär vara miljarders nya coola DSLR-kameror som smattrar annars.
Noterat
Ursprungligen postat av Christian Alfredsson
Vet man vad det blir för föredrag än?
ja men
Mer info nästa år
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Då ligger många av oss risigt till! Skall bli intressant hur fotoförbud skall införas. Visst kanske den sunda förnuftet säger att man inte skall fotografera, men vad gör ni med de som gör det? Hänger dem upp och ner på torget i Linköping? Klart att man kan säga till att fotografering undanbedes, för då vågar väl ingen, men att förbjuda det är nog inte så lätt.
Skall jag vara riktigt ärlig har jag aldrig förstått vitsen med att fotografera av någon annans föredrag över huvud taget. Att ta en bild på föredragshållaren är väl en sak, men det behöver man ju inte göra under själva föredraget.
Har man speciellt intresse av ett visst föredrag tror jag man fotograferar för att lättare kunna minnas det som sagts. Föredragen brukar ju hålla bra tempo så papper och penna får man snabbt ge upp.....
Ett alternativ till detta är att kunna erbjuda föredraget utskrivet på papper, inget ovanligt i andra sammanhang.
Sedan är det ju upp till fördragshållaren att besluta om denne vill samt prislappen.
Kommentar