Finns det andra som redan nu längtar till Ciklidstämman i Linköping? Det är ju bara si sådär 8 månader kvar. Det skall bli skönt att komma som "åskådare" och inte arrangör denna gång!
Ciklidstämman 2007
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jodå, det finns en del bl.a. jagmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Det är alltid lika kul med Ciklidstämma. De enda nackdelarna är att de går alldeles för snabbt och att det är alldeles för långt mellan dem. Bara vi slipper de väl inrökta hotellrummen som vi hade vid förra Ciklidstämman i Linköping.Kommentar
-
...man får väl se om man vågar visa sig..Kommentar
-
Garanterat kommer du inte det! Så mycket som jag tjötat på dig om ciklidstämmor utan att du synts till! (jag skall prova omvänd psykologi denna gången)Kommentar
-
Håller med Viktor... enligt tradition kommer Lennart vrida och vända sig när det väl kommer till kritan.Mvh
RobinKommentar
-
-
Hahahaha på er! Vi får väl se, vi får väl se!Kommentar
-
-
Nu när vår kassör har flyttat ner till linköping kan ni räkna med invasion av Luleåakvarister...ha ha...Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääNu när vår kassör har flyttat ner till linköping kan ni räkna med invasion av Luleåakvarister...ha ha...Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskDamn de får man inte missa! Dialekten är ju så go!Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHåller med Viktor... enligt tradition kommer Lennart vrida och vända sig när det väl kommer till kritan.
Jag har redan "reserverat" plats åt Lennart.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nu har vi spikat datumet för Ciklidstämman 2007.
Efter önskemål bl.a från föreläsare så beslutade vi att helgen 31Mars-1April kommer att bli bäst. Vi har även bokat en stor lokal (större än förra gången).
Vidare information kommer sent i höst eller nästa år.mvh Wilhelm
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Boka in mig på direkten Wilhelm.
Vet inte hur våra vad gick men vi kan väll svänga en bägare för det.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar