Ursprungligen postat av deathdealer
Ciklidbladet 3/2006
Kollaps
X
-
|||| -
ciklidbladet
Jag fick min tidning häromdagen det är så man storknar så fina bilder och reportage MvhdiskustobbeKommentar
-
-
Kommentar
-
Jag har läst igenom det mesta nu och jag gillar verkligen det här numret. Kanonfint arbete av Micke och NCS...och alla artikelskrivare! Det är "tyngd" i det här numret...;-)Kommentar
-
Ska nästa nummer kunna hålla samma fina standard och lika många sidor så brinner det i knutarna med fler medlemsartiklar. I dagsläget finns det material för ca. 40 sidor och det är bara en dryg vecka till deadline den 24/9. Det är väldigt kort tid mellan nummer 3 och 4, det är säkert en bidragnade orsak till artikelbristen.
Kom igen och skicka in artiklar nu så att vi kan uppnå målet att ha 56 sidor i alla årets nummer!Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenåhh...jag vill oxå åka till Felipe, fy fan så najs. man får ta med sig extra stor resväskaFelipeKommentar
-
Hepp.. Ingen tidning här än... Kanske beror det på att jag först nyligen betalde in avgiften? Nr 1 ankom i tisdags och nr 2 i onsdags så min betalning måste i alla fall ha registrerats.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Tidningen har i vart fall landat hos mig i Malmö, så nog går den fram hit också. Ska göra mitt bästa med växtartikeln i helgen, så jag tror du (Micke) kan räkna in i vart fall en och en halv A4 sida till - däremot har jag dåligt med bilder samt tid att ta bilder, så vaska gärna fram några på växtkar. En del detaljbilder kan jag bidra med.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
åter igen ett maffigt nummer med riktigt bra artiklar och snygg layout, bara att tacka1m³ afrika i vardagsrummet!
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=164682
http://www.akvarieforening.se/Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoså jag tror du (Micke) kan räkna in i vart fall en och en halv A4 sida till - däremot har jag dåligt med bilder samt tid att ta bilder, så vaska gärna fram några på växtkar.Kommentar
-
Ursprungligen postat av FelipeJapp....gor nu inte samma misstag som Fredrik och som slutade med att han fick lana min moders stora resvaska och lamna sin egen har nere!Kommentar
-
Ursprungligen postat av figgeÅ andra sidan är jag juh tvungen att åka tillbaka nu haha ses kanske i vinter om jag inte skall iväg o vinterbestiga något berg, har inte bestämt mej än
Men du....vad ar det du sager???; "vinterbestiga nagon berg eller komma ner hit"???
Hur kan du jamfora att ga omkring och frysa med att njuta av varmen, god kott, kalla ol och fanga lackra ciklider????
Naja...din vaska lar inte bli storre av att vara kvar har hos oss, sa nasta gang hoppas jag du tar en XXXL med dig....
Ha det!!FelipeKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet låter utmärkt Patrik. Växtkar ju inte riktgt min grej, förhoppnings finns det någon som läser detta som kan bidra med lite bilder?
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmojag är redan uppe i fyra A4-sidor, och landar troligen på fem-sex innan jag är färdig. Nu är jag i allafall igång!!Kommentar
Kommentar