Min granne Märtha 87 år rinde nyss och berättade att hon fått post med mitt namn på. När jag kilade över för att hämta visade det sig vara Ciklidbladet. Den hade hamnat på rätt nummer men fel gata, ja vad ska man säga om posten...
Ciklidbladet 3/2006
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeMin granne Märtha 87 år rinde nyss och berättade att hon fått post med mitt namn på. När jag kilade över för att hämta visade det sig vara Ciklidbladet. Den hade hamnat på rätt nummer men fel gata, ja vad ska man säga om posten...Mvh AlexKommentar
-
Jag gillar nummret.. kul att få läsa slutet på Fredriks Uruguay-resa. Läste det dock för någon vecka sen.Mvh
RobinKommentar
-
fick min i måndags....grymmt snygg tidning som vanligt!
Gediget innehåll - bravo till alla artikelförfattare!
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag gillar nummret.. kul att få läsa slutet på Fredriks Uruguay-resa. Läste det dock för någon vecka sen.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidBara för att du hänger på akvarielagret med Christer nu för tidenMvh
RobinKommentar
-
Mörka bilder.
Läste igenom tidningen igårkväll och jag tyckte att merparten av bilderna var väldigt mörka, mörkare än i tidigare nummer. Har det blivit något fel i tryckningen eller är det originalbilderna som är mörkare än vanligt alternativt jag som behöver nya glasögon?||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradLäste igenom tidningen igårkväll och jag tyckte att merparten av bilderna var väldigt mörka, mörkare än i tidigare nummer. Har det blivit något fel i tryckningen eller är det originalbilderna som är mörkare än vanligt alternativt jag som behöver nya glasögon?
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Det låter troligt som Stefan säger. Vi har bytt kontaktpersoner på tryckeriet inför detta numret om sammarbetet är inte riktigt intrimmat än.Kommentar
-
Ja! Nu trillade CB ner även hos mig, bläddrade snabbt genom nu innan plugget...
Micke - Du är en klippa! Bra jobbat med tidningen som vanligt.Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av deathdealerJag har INTE tryckt tidningen, men som du ser är den tryckt på ett glättat papper (blankare än förra gången), och det kan vara så att tryckeriet (repron) har lagt på en s.k profil, som talar om hur pappret beter sig (ett papper som är glättat kan ta emot mer färg än ett matt). och detta kan har gjort att bilderna har "sotat" igen lite!
DD||||Kommentar
-
Nu är den i Lund med. Satt gött med en kall pillow och lite läsning efter en hård dag på högskolan.Kommentar
-
Hade du ritat en liten gubbe på min adresslapp Slobban?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet låter troligt som Stefan säger. Vi har bytt kontaktpersoner på tryckeriet inför detta numret om sammarbetet är inte riktigt intrimmat än.
DD
Ps. Jo...tidningen var litelite mörk/sotade igen något.....MEN helhetsintrycket av tidningen var +++++!!!! (som vanligt)"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
-
Ursprungligen postat av CutekidHade du ritat en liten gubbe på min adresslapp Slobban?Mvh
RobinKommentar
Kommentar