fel på min burk eller????

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • djenan
    Användare
    • July 2006
    • 78

fel på min burk eller????

Hej.
    Har ett litet problem.Det är nämligen så att varje gång jag går in på köp&sälj så finns det en och samma annonser hela tiden.Men när jag trycker på någon annons så dyker det upp "20 nyaste annonser" spalt på höger sida och där ser jag helt nya annonser som inte finns med då när jag går in på ya köp&sälj.
    Vad kan detta beror på?

Och en fråga till.
    Jag satte in avgiften för NCS medlemmskap men har inte hört något ifrån styrelsen.Nu undrar jag om jag gjorde rätt enligt instruktionerna.
    Jag vill så gärna ha dem gammla nr av "ciklkidbladet"
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 7334

Antagligen så är det så att din dator laddar sidan köp & sälj från egen cache. Om du väljer Visa - Uppdatera (eller trycker F5), så laddas sidan om. Kvarstår samma annonser efter detta så skulle jag vara förvånad.

Prova får du se.

Angående inbetalning av medlemsavgift, så på det utdrag från medlemslistan (2006-07-03) som jag har tillgång till finns du inte med. Detta kan förståss bero på att du betalat senare än denna tidpunkt och jag inte har tillgång till nyare lista.

För att få visshet i om betalningen gått fram maila medlem@ciklid.se

Medlemskortet är en slags bekräftelse på att din betalning registrerats. Detta skall normalt skickas ut senast 4 veckor efter betalning, dock har det varit lite problem att få ut dessa i tid. För din del verkar ju inte 4 veckor ha passerat ännu.
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• djenan
      Användare
      • July 2006
      • 78

Tac så jätte mycket får tips Joakim.
      Provade uppadatera/F5 och det funkade

Och,ang.inbetalningen....jag betalade avg. för två veckor sedan så jag borde väl vara med på den listan.Men det kan vara så att den kom lite försent.Hur som helst tack för info.
      Jag kommer säkert finnas med på nästa utdraget.
      mvh Djenan

Kommentar

Arbetssätt...