sökt men hittar inget.
diskus mr lee, nån som vet om han har nån sajt?
Kollaps
X
-
-
Alltså...vem är det eller vad är det? Diskus Mr Lee har jag aldrig hört talats om och ifall du önskar hjälp att finna något så kanske en bra start är att ge god info om vad du menar... -
missade ett komma tecken. mr lee är tydligen nån känd odlare från tajland =) söker efter hans sajt ifall nån vet om han har nån.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenmissade ett komma tecken. mr lee är tydligen nån känd odlare från tajland =) söker efter hans sajt ifall nån vet om han har nån.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hittade denna "Lee", men han odlar tydligen i Malaysia.
Denna från Thailand:
Länkar till en hel del:
SimplyDiscus was created by hobbyists, for hobbyists. The purpose of the website is to create an open forum to allow the exchange of information between discus keepers worldwide. It is our goal to provide hobbyists with the necessary information to successfully maintain healthy, happy discus.
Nästa gång får du ge Google fem minuter extra, det var vad det tog för mig att hitta ovanstående - och då är jag knappast ens intresserad av discus...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
köpte nyss 5 st, som heter brown fox, försökt hitta bilder på dem men ej lyckats, denna mr lee ska tydligen var rätt känd.Kommentar
Kommentar