jag har lite beslutsångest om jag ska ha i några växter eller ej.
mitt nya tanganyika
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag kanske är knäpp men jag ser inga växter på nån an bilderna, det är nån tuss där bak på andra, är det vad du menar? I vilket fall som helst är blir det ju inget växtkar direkt, så vilket som funkar nog.. -
-
Tycker det är snyggt som det är, men som sagt beror lite på vad du skall ha för fisk i akvariumet.. som exempel så om du skall ha jullar eller princessan så kanske du skall ha någon växt i något hörn så mobbade fiskar har någonstans att gå förutom bakom pumpen.. Men om du skall ha snäcklekare så skulle jag strunta i växter just pga att dom blir begravda eller uppgrävda. Beror självklart på vilken sort av snäcklekare.. vissa gräver ju nästan inte alls..MvH Mattias
222 L MalawiKommentar
-
Jag skulle ha smalbladig Valisneria eftersom att jag tycker att det blir snyggt.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiJag kanske är knäpp men jag ser inga växter på nån an bilderna, det är nån tuss där bak på andra, är det vad du menar? I vilket fall som helst är blir det ju inget växtkar direkt, så vilket som funkar nog..Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
Ah, det förklarar ju en del Eftersom du posta två bilder trodde jag vi skulle jämföra två alternativ.Kommentar
-
Jag tyckar att Valliseneria och Anubias är snygt
mvh
Jakob
(Dansken i Falkenberg)Mvh
Jakob
Dansken i FalkenbergKommentar
Kommentar