Metaltown gbg

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Laesk
    Användare
    • February 2004
    • 2447

Metaltown gbg

Nån mer som va där eller? Iofs har de ju inte slutat än, men jag tog en tidigare buss hem pga migrän osv, men men, fick ju iafall se dom bästa banden enligt mitt tycke!

Soilwork va nog bäst må ja säga, the haunted å cradle of filth va ju en upplevelse me!

ne dags å sova bort migränen...

( http://www.metaltown.se )
    Lennart "Laesk" Axelsson
    http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=65261

With CANON you can!
  • Kalle-El
    Användare
    • August 2005
    • 255

Fick du migrän av metal?

Kan ju inte säga att jag är förvånad, det hade jag fått med om jag tvingats lyssna på det!

Skämt å sido hoppas migränet går över snart. Min rekomenadation är lika enkel som genial ta det lugnt och lyssna på SPOCK i några timmar... Om du inte har Spock kan Kraftwerk funka lika bra...

Kommentar

• Laesk
      Användare
      • February 2004
      • 2447

Hahaha

nedu jag har migrän/ont i huvudet typ jämt när de är asvarmt ute... dricker för lite
      Lennart "Laesk" Axelsson

With CANON you can!

Kommentar

• Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

Ursprungligen postat av Kalle-El
        Fick du migrän av metal?

Kan ju inte säga att jag är förvånad, det hade jag fått med om jag tvingats lyssna på det!

Skämt å sido hoppas migränet går över snart. Min rekomenadation är lika enkel som genial ta det lugnt och lyssna på SPOCK i några timmar... Om du inte har Spock kan Kraftwerk funka lika bra...
        Allt med lite electronica är som lisa för själen........ bästa mirakelmedicinen helt enkelt
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Tony
          Användare
          • April 2002
          • 4594

Jäpp, det var en bra dag

Entombed var klart bäst, Danko Jones förvånansvärt bra. Motörhead var i storform och gjorde den bästa spelningen jag sett med dem. Opeth var faktiskt inte i närheten av vad de brukar prestera, men det är väl inget festivalband.

Sämsta på hela dagen var den katastrofala ölförsäljningen. Stod i ölkön hela the haunted-spelningen
          Tony Englund

Kommentar

• anli
            Användare
            • March 2003
            • 3740

Mycket givande dag! Cradle of Filth var dock lite för fåniga i min smak... men det är väl en åldersgrej ! Annars var Motörhead (naturligtvis), Danko Jones (medioker på skiva kanon live), Entombed kanon! Tyvärr sabbade ljudmixen det lite för tex Evergray.
            Tool verkade lovande med kanon ljud, spännade show... men jag orkade inte med nåt pretantiöst efter Motörhead Har nog svårt att lyssna igenom deras plattor...
            Trevliga kids var det i götet oxå! Man får kvista dit oftare!

Tack Tony! För husrum, grogg och bacon. Hälsa Gunnar från mig!
            Anders L

Kommentar

• Laesk
              Användare
              • February 2004
              • 2447

Såg er inte iafall .. fast de va ju rätt satans mkt folk me hehe..

vore kul å rycka lite i ditt pipskägg Anders
              Lennart "Laesk" Axelsson

With CANON you can!

Kommentar

• anli
                Användare
                • March 2003
                • 3740

Ursprungligen postat av Laesk
                Såg er inte iafall .. fast de va ju rätt satans mkt folk me hehe..

vore kul å rycka lite i ditt pipskägg Anders
                När det gäller pipskägg så var jag totalt utkonkurrerad av alla de andra kufarna på plats
                Synd på din migrän Laesk! Men vätskebristen var katastrofal... det var så knepigt att ens få tag i vatten! Iofs så blev det bara vatten för mig, och det tyckte min grabb var bra

De verkar dock inte varit så många ciklid.se människor på plats... klent med inägg i denna tråd!
                Anders L

Kommentar

• Laesk
                  Användare
                  • February 2004
                  • 2447

Ursprungligen postat av anli
                  När det gäller pipskägg så var jag totalt utkonkurrerad av alla de andra kufarna på plats
                  Synd på din migrän Laesk! Men vätskebristen var katastrofal... det var så knepigt att ens få tag i vatten! Iofs så blev det bara vatten för mig, och det tyckte min grabb var bra

De verkar dock inte varit så många ciklid.se människor på plats... klent med inägg i denna tråd!
                  Haha jo rätt många som hade grooova skägg
                  A migrän är de sista man vill ha på konsert :\ typ från kl 4 så dunkade de så kopiöst i skallen, så de blev kvart över 8 bussen hem.

Ja synthbögar hela bunten
                  Lennart "Laesk" Axelsson

With CANON you can!

Kommentar

• Laesk
                    Användare
                    • February 2004
                    • 2447

Föresten.. såg ni satyricon? grymma?
                    Lennart "Laesk" Axelsson

With CANON you can!

Kommentar

• Tony
                      Användare
                      • April 2002
                      • 4594

Satyricon spelade ju samtidigt som Motörhead, så Satyricon fick stryka på foten utan större konkurrens
                      Tony Englund

Kommentar

• malplacerad
                        Användare
                        • May 2005
                        • 877

Svårt att veta vilken av alla metaltown trådar man ska skriva i :p
                        ||||

Kommentar

• Zaphi
                          NCS Medlem
                          • July 2002
                          • 5395

Jo, men det är inte så konstigt. De flesta har ju lixom släppt det där med hårdrock, pudelhår och gitarrsolon för si sådär 15-20 år sen...
                          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Kalle-El
                            Användare
                            • August 2005
                            • 255

Fast det vatten ni fick tag på smakade säkert väldigt gott kan jag tro. I alla fall jämfört med det kranvatten jag tvingades stå ut med under 4 år i Flogsta. Tror aldrig jag druckit mer obehagligt vatten i Sverige...

Kommentar

• Tony
                              Användare
                              • April 2002
                              • 4594

Vatten på en festival låter obekant, har jag missat något?
                              Tony Englund

Kommentar

Arbetssätt...