If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
stelin här på forumet ska ha provat detta fordret. Det verkar dock som om man får beställa det från usa för att få tag i det. Mer info har jag tyvärr inte =(
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
stelin här på forumet ska ha provat detta fordret. Det verkar dock som om man får beställa det från usa för att få tag i det. Mer info har jag tyvärr inte =(
TACK, ska se om jag kan fåtag i honom för att få veta mer, för man är så sugen på att testa detta foder som det pratas endel om.
Jag anvander NLS , men jag ar dock i Kanada sa det hjalper inte dig.
Om du daremot far tag pa NLS kan jag intyga att det funkar valdigt bra. Mina M.Luna (silverdollar typ) har aldrig varit sa roda om kinderna som nu Och mina P.neubliferum ar vackrare an nagonsin.
Jag gor dock inte som reklamen sager och matar bara med den har maten, jag mixar med annan ocksa
Jag anvander NLS , men jag ar dock i Kanada sa det hjalper inte dig.
Om du daremot far tag pa NLS kan jag intyga att det funkar valdigt bra. Mina M.Luna (silverdollar typ) har aldrig varit sa roda om kinderna som nu Och mina P.neubliferum ar vackrare an nagonsin.
Jag gor dock inte som reklamen sager och matar bara med den har maten, jag mixar med annan ocksa
Vad kul att höra.
Har dock hört att det är lätt att mata förmycket då detta foder ska vara av riktigt hög kvalité?
Har kört NLS till mina troffar under sommaren nu och har inte så mkt negativt att säga om det. Tvärtom, är mkt nöjd med det.Och övergången blev mkt kortare än jag tänkt mig men det gick helt utan problem.Kört med Thera A & Cichlid formula. En viss stank av vitlök om man e slarvig med filterskölj dock. Och mina hästnos-yngel tenderar att få sk pigmentfläckar runt munnen (dessa ges Thera-A som iofs innehåller mer spirulina än Formulan) vid övermatning.
Ett mkt bra tropheus-foder so far. Intressant nu hur det blir att dra upp yngel till vuxen stlk,hur färg & kroppsform utvecklar sig.......
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Deras wafers är mycket enkla att hantera (bryta sönder), sjunker på stubben och grumlar inte vattnet ens om de ligger kvar mycket länge. Näringsvärdet uttalar jag mig inte om ännu, men de rekommenderas ändå just pga hanteringen.
För övrigt går fodret att beställa i Sverige numera.
Deras wafers är mycket enkla att hantera (bryta sönder), sjunker på stubben och grumlar inte vattnet ens om de ligger kvar mycket länge. Näringsvärdet uttalar jag mig inte om ännu, men de rekommenderas ändå just pga hanteringen.
För övrigt går fodret att beställa i Sverige numera.
Hilsen,
P
Här finns den Svenska grossisten, Dom säljer även till privat personer. Dom har inte allt hemma verkar det som. jag fick lager/prislistan i onsdags. Men allt gåt att beställa.
Kommentar