okej då får man väl ta en chansning och dyka upp ch se vad där finns
Akvarieauktion den 25/11 i Göteborg
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av bmwpowerokej då får man väl ta en chansning och dyka upp ch se vad där finnsKommentar
-
Ursprungligen postat av Johnny_1Finns nog något där till varje besökare, själv är vi fyra från Malmö som åker upp.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ciklidMartinBara fyra??? Är det allt ni kan skrapa ihop?Kommentar
-
Fullt i bilen ......
Nya ansikten som kommer till auktionen och långväga resenärer också.Senast redigerad av TroffeMicke; 23 November 2006, 20:31.Kommentar
-
-
har tänkt o ta med en påse med könsmogna och utfärgade cyprichromis leptosoma (Utinta florecent)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping Andreashar tänkt o ta med en påse med könsmogna och utfärgade cyprichromis leptosoma (Utinta florecent)Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av Tonyhm. var det inte dem jag reserverat redan tro?Kommentar
-
Imon smäller det...
Notera att rätt plats för auktionen skall vara Frölundagymnasiets aula (inte skolmatsal), Positivgatan 3, Västra Frölunda. Det har tydligen varit lite tvetydigt på vår sajt...Kommentar
-
Någon som vet ungefärlig tid från Nol till västra frölunda??
Tänkte omman kunnde pressa in ett Nol besök innan auktionenKommentar
-
Räkna 30-45 min...beroende på trafik.Kommentar
-
-
God morgon på er auktionsbesökare. Nu är det inte många timmar kvar! Ska bli urkul!!!En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...Kommentar
-
Jag kommer inte... Jag som sett fram emot den i flera år. Fått alldeles för mycket annat dravel som kommit ivägen. *megaless*
Må gott alla ni andra iaf.
/HelenaKommentar
Kommentar