Ursprungligen postat av cichlids4fun
Tysklandsresa 28 sep - 1 oktober!!
Kollaps
X
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx -
Ursprungligen postat av MickeKaj har lagt upp programmet här också:
http://www.zoopet.com/forum/showpost...3&postcount=35
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Tjena igen ola.
tackar, då behöver jag inte ledigt på måndagen med andra ord. vi har ju dock en del mil hem från malmö, så helt pigg är man ju säkert inte
PeterMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Oavsett tiden man kommer hem så måste man ha gjort något allvarligt fel om man är pigg efter en akvarietur till Tyskland... får se hur många som får fiskfrossan denna gång!! En kille som åkte med på en av MAF:s resor fick fatt i firrar han letat efter länge. Han var så begeistrad över dessa firrar att han glömde all packning när han åkte från bussen efter hemkomsten. Klev bara stolt iväg med sin frigolitbox.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Hehe, ska bli riktigt intressant att uppleva denna frossa.... Börjar onekligen närma sig nu...
/Jocke (Smålänningen i exil nämnd ovan)Kommentar
-
Vanligast är att den dyker upp under lördagen. Under fredagen kan man hålla sig, bli inspirerad och slappna av lite. Under lördagen har dock fredagens intryck ofta fått formen av att det behövs lite "action", pengarna bränner i fickan och man börjar bli osäker på om firrarna verkligen ÄR bättre i nästa butik...Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
Kommentar