Tysklandsresa 28 sep - 1 oktober!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

Ursprungligen postat av cichlids4fun
    de andra två utomstående, kan det va en smålänning och en före detta smålänning, boende "utomlands" i blekfisland ;-) ?
    Det stämmer att det är 2 smålänningar, precis som du misstänker. Hemkomst till Malmö blir troligen framåt sena eftermiddagen om allt stämmer.
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

Ursprungligen postat av Micke
      Kaj har lagt upp programmet här också:
      http://www.zoopet.com/forum/showpost...3&postcount=35
      Ah, gott!!

Hilsen,

P
      Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

Tjena igen ola.

tackar, då behöver jag inte ledigt på måndagen med andra ord. vi har ju dock en del mil hem från malmö, så helt pigg är man ju säkert inte

Peter
        Mvh
        Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• PatrikMalmo
          Användare
          • May 2005
          • 4642

Oavsett tiden man kommer hem så måste man ha gjort något allvarligt fel om man är pigg efter en akvarietur till Tyskland... får se hur många som får fiskfrossan denna gång!! En kille som åkte med på en av MAF:s resor fick fatt i firrar han letat efter länge. Han var så begeistrad över dessa firrar att han glömde all packning när han åkte från bussen efter hemkomsten. Klev bara stolt iväg med sin frigolitbox.

Kommentar

• Banderad
            Användare
            • February 2006
            • 3479

Hehe, ska bli riktigt intressant att uppleva denna frossa.... Börjar onekligen närma sig nu...

/Jocke (Smålänningen i exil nämnd ovan)

Kommentar

• PatrikMalmo
              Användare
              • May 2005
              • 4642

Vanligast är att den dyker upp under lördagen. Under fredagen kan man hålla sig, bli inspirerad och slappna av lite. Under lördagen har dock fredagens intryck ofta fått formen av att det behövs lite "action", pengarna bränner i fickan och man börjar bli osäker på om firrarna verkligen ÄR bättre i nästa butik...

Kommentar

Arbetssätt...