Tysklandsresa 28 sep - 1 oktober!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

Ursprungligen postat av PatrikMalmo
    Sällskap och nya kontakter är oslagbart. Gärna i kombo med väl valda drycker... För oss som inte är så inne på poker så kan det vara bra att ta med någon akvariebok. Ger alltid lite uppslag. Feta plånkan gäller öht, man vet aldrig vad man hittar för fisk.

Hilsen,

P, som alltid haft för liten reskassa på Tysklandsresorna.

Ja en fet plånbok är inte fel när man ser all fisk dom har....
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• olaJ
      Användare
      • August 2003
      • 584

Sista utropet!!

Nu är 12 platser för utomstående bokade på Ciklidvännernas tysklandstripp, bokningen stänger i mitten av nästa vecka då vi måste boka bussen. Så vill du/ni med så hör av er i rappet, det finns ett antal platser över, men inte många, så därför är det lite bråttom.

Kolla tidigare i tråden för prisinfo mm.

Hör gärna av er.

Mvh
      Ola & Rickard, Ciklidvännerna i Malmö
      "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• PatrikMalmo
        Användare
        • May 2005
        • 4642

Tackar, Kaj!! Ångrar inte för ett ögonblick att jag åker ner, det är några klockrena föredrag kring frågor jag klurat på länge!! Mycket, mycket intressant!!

Hilsen,

P
        Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Tony
          Användare
          • April 2002
          • 4594

Ursprungligen postat av olaJ
          Nu är 12 platser för utomstående bokade på Ciklidvännernas tysklandstripp, bokningen stänger i mitten av nästa vecka då vi måste boka bussen. Så vill du/ni med så hör av er i rappet, det finns ett antal platser över, men inte många, så därför är det lite bråttom.
          Har du möjlighet att posta vilka utomstående som betalat in så man slipper stå nere i södra sverige med skägget i brevlådan?
          Tony Englund

Kommentar

• olaJ
            Användare
            • August 2003
            • 584

Ursprungligen postat av Tony
            Har du möjlighet att posta vilka utomstående som betalat in så man slipper stå nere i södra sverige med skägget i brevlådan?
            Hehe....du kan sova lugnt Tony, du har betalt......alla 10 från Gcg har pröjsat in. Vet inte om jag måste nämna övriga, men om du har intresse av det så kan jag skicka dig ett privat meddelande.

Mvh
            Ola

Kommentar

• olaJ
              Användare
              • August 2003
              • 584

Påsarna

En annan sak som slog mig precis Tony, andningspåsar snackade vi om när vi träffades hos Kent i våras, Micke och du skulle ordna till er och lovade fixa ett gäng till mig också, har ni kommit ihåg mig?

Kommentar

• Tony
                Användare
                • April 2002
                • 4594

En annan sak som slog mig precis Tony, andningspåsar snackade vi om när vi träffades hos Kent i våras, Micke och du skulle ordna till er och lovade fixa ett gäng till mig också, har ni kommit ihåg mig?
                Vi har inte ens kommit ihåg oss själva Tack för påminnelsen, skall se vad som går att skaka fram.
                Tony Englund

Kommentar

• olaJ
                  Användare
                  • August 2003
                  • 584

Ursprungligen postat av Tony
                  Vi har inte ens kommit ihåg oss själva Tack för påminnelsen, skall se vad som går att skaka fram.
                  Misstänkte att det kunde vara så......man vet väl hur man själv funkar. Jag vet ju inte alls hur många ni kan skaka fram, men finns det möjlighet så vill jag ha 30-40 st, om det går alltså, annars tar jag vad jag kan få. Hojta till om ni skall ha pengar och så.

Kommentar

• daniel_i_malmö
                    Användare
                    • April 2002
                    • 1338

Jag förstår att jag är alldeles för sent ute men om ni får något återbud har en plats över i bussen av annan anledning så säg till!

Pigge berättade om er resa redan på ciklidstämman men tyvärr har jag inte vetat säkert om jag kunnat ta ledigt de dagarna. Nu vet jag dock att jag skulle kunna åka i väg de dagarna.

Så skulle ni ha en plats över så hör av er till mig!
                    Tjugofem år med ciklider.
                    http://www.malmoakvarieforening.se
                    Centralamerika 2006
                    Svart kaffe och drömmeri...

Kommentar

• olaJ
                      Användare
                      • August 2003
                      • 584

Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                      Jag förstår att jag är alldeles för sent ute men om ni får något återbud har en plats över i bussen av annan anledning så säg till!

Pigge berättade om er resa redan på ciklidstämman men tyvärr har jag inte vetat säkert om jag kunnat ta ledigt de dagarna. Nu vet jag dock att jag skulle kunna åka i väg de dagarna.

Så skulle ni ha en plats över så hör av er till mig!
                      Jag har mailat Pigge och vi skall se om det finns en plats kvar till dig.

Vi hör av oss.
                      Ola

Kommentar

• PatrikMalmo
                        Användare
                        • May 2005
                        • 4642

Hmm. Vart tog KajP:s inlägg kring programmet vägen?
                        Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• olaJ
                          Användare
                          • August 2003
                          • 584

Ursprungligen postat av PatrikMalmo
                          Hmm. Vart tog KajP:s inlägg kring programmet vägen?
                          Ja, vem tog det? Kaj, skicka gärna det till mig och patrik på ett privat pm.

Mvh
                          Ola

Kommentar

• Micke
                            Användare
                            • April 2002
                            • 9579

Kaj har lagt upp programmet här också:
                            Hejsan!! Jag är intresserad av att åka dit, nån mer som vill hänga på???? Jag har en sjusitsig bil och utgår från Karlstad, plockar gärna upp flera efter vägen... Är tidigt ute men det måste man nog vara för att spara pengar, boka hotell mm. Hör av dig här om du är intresserad så planerar vi gemensamt//
                            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• cichlids4fun
                              NCS Medlem
                              • April 2002
                              • 3111

Hehe....du kan sova lugnt Tony, du har betalt......alla 10 från Gcg har pröjsat in. Vet inte om jag måste nämna övriga, men om du har intresse av det så kan jag skicka dig ett privat meddelande.

Mvh
                              Ola
                              de andra två utomstående, kan det va en smålänning och en före detta smålänning, boende "utomlands" i blekfisland ;-) ?
                              Mvh
                              Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• cichlids4fun
                                NCS Medlem
                                • April 2002
                                • 3111

Hej Ola.

kommer inte ihåg vad som beräknades som hemkomst tid (malmö) på söndagen för resan, måste ju planera ledigheten på jobbet oxå...
                                Mvh
                                Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

Arbetssätt...