If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ah, ett par pilsner skall man väl kunna avvara (eller snarare köpa några bjudöl)
Nja "bjudöl" funkar inte på kräsna skåningar, men jag vet ju att du brukar ha bra grejor Tony Med tanke på att vi träffas helgen före Tysklandsresan också så ska du väl hinna jobba på det
Nja "bjudöl" funkar inte på kräsna skåningar, men jag vet ju att du brukar ha bra grejor Tony Med tanke på att vi träffas helgen före Tysklandsresan också så ska du väl hinna jobba på det
Hehe, kvalitet och kvantitet skall det vara på fina drycker
Glöm inte att ta med växel till pokerturneringen som startar direkt i bussen...........!! Det brukar bli ett långt parti som oftast sträcker sig över alla 3 dagarna.........
Game on!
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Jorå, vi är några från GCG som är seriösa med att vilja hoppa på er resa, men det måste ju bara förankras hos de övriga medlemmarna som visat intresse. Vi hade ju en egen tripp planerad, men det låter mycket roligare att åka med fler fisknördar
Sällskap och nya kontakter är oslagbart. Gärna i kombo med väl valda drycker... För oss som inte är så inne på poker så kan det vara bra att ta med någon akvariebok. Ger alltid lite uppslag. Feta plånkan gäller öht, man vet aldrig vad man hittar för fisk.
Hilsen,
P, som alltid haft för liten reskassa på Tysklandsresorna.
Kommentar