Vi har flera artiklar till Ciklidbladet liggande som ska översättas från engelska och tyska. Hör av dig till michael.persson@ciklid.se om du är intresserad av att hjälpa till.
Översättningshjälp önskas
Kollaps
X
-
Översättningshjälp önskas
Taggar: Ingen -
Men kom igen nu då! Det skrivs ofta i forumet att vi ska be er medlemmar om hjälp oftare. Nu gjorde jag det och det kom in ETT svar... Var är alla som annars är så snabba på att kritisera och påtala den enorma potential som vi har till vår hjälp hos medlemmarna? Upp till bevis! -
Ursprungligen postat av MickeVi har flera artiklar till Ciklidbladet liggande som ska översättas från engelska och tyska. Hör av dig till michael.persson@ciklid.se om du är intresserad av att hjälpa till.Kommentar
-
Ursprungligen postat av GabbiHur långa (och många) engelska artiklar handlar det om?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet finns artiklar på mellan ca 1000 ord upp till 3000 ord. Efter mitt förra inlägg kom det tre snabba svar med erbjudanden om hjälp , men det finns fortfarande några artiklar kvar på engelska och ett par på tyska.Kommentar
-
Kan funka om det inte är brådis. Både på engelska och tyska (men jag är kassare på tyska, helt klart).
Hilsen,
P (som för övrigt inte har stämt in i kören kring hur styrelsen "miss-sköter" sig: tvärtom).Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
det är sommar, vem vill sitta å översätta artiklar då?
jo vi som kan göra sånt under arbetstid!
jag kan ge mig i kast med en engelsk översättning, tyska kan jag bara fula och opassande ord på.fish r friendKommentar
-
-
Tack Robin. Det var dock några månader(december 05) sedan jag fyllde 40 . Av någon anledning så hade jag en felaktig datum i min profil .
(Har fixat det nu)//Stefan LindstedtKommentar
-
Kul att så många vaknade till! Jag tror att jag har fått tillräckligt med med hjälp för denna gången. Jag ska gå igenom de artiklar som kvarstår och kontaktar er som anmält sitt intresse.Kommentar
-
Ursprungligen postat av StelinTack Robin. Det var dock några månader(december 05) sedan jag fyllde 40 . Av någon anledning så hade jag en felaktig datum i min profil .
(Har fixat det nu)Mvh
RobinKommentar
-
Om det kniper så kan jag försöka mig på nåt tyskt!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Då har jag skickat ut artiklar för översättning till dem som anmält sitt intresse per mail eller i denna tråden. PatrikMalmö (får med tid till filterartikel istället) och Stelin blev utan denna gången men jag kontaktar er när jag behöver hjälp igen. Wilhelm ber jag att få återkomma till när jag har kollat igenom dom tyska artiklarna.
Riktigt skoj med den respons som kom efter mitt andra inlägg!Kommentar
-
Många kanske trodde som jag att eftersom du skrev att man skulle maila den adress du länkade till så var det ingen som postade i tråden?
Men du kanske inte fick några mail överhuvudtaget, om inte så var det ju bra att du röt till lite.||||Kommentar
Kommentar