Mycket fint ljus i den bilden Mike. Visby är en favoritplats med kameran.
Fotografiskt tema #1 (Mörker)
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeMycket fint ljus i den bilden Mike. Visby är en favoritplats med kameran.
EDIT: en till mörker-bild från Visby, dels obehandlad, dels misshandlad i photoshop för att bli lite mer 'sjunde inseglet' mörk..
Senast redigerad av Mike_Noren; 09 September 2006, 14:47.Kommentar
-
Ja Visby (eller hela Gotland för den delen) är en riktig pärla där man kan fördriva mycket tid med kameran. Det är värt en egen tematråd. Här är mitt bidrag på temat mörker i Visby:http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/384815.htm
Större version:
Senast redigerad av Micke; 09 September 2006, 14:51.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke
Har faktiskt funderat på att bila runt i ett par dagar på Gotland i vinter, vore kul att se ön under lite andra omständigheter.Kommentar
-
Lägger väl in en bild från i sommras jag med då.
På vag hem från en dans såg jag detta och kunde inte låta bli att stanna och fota.
/GöranKommentar
-
Ursprungligen postat av DalkarlLägger väl in en bild från i sommras jag med då.
På vag hem från en dans såg jag detta och kunde inte låta bli att stanna och fota.
/GöranTony EnglundKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av DalkarlLägger väl in en bild från i sommras jag med då.
/GöranKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyRuskigt snyggt foto! Ännu mer imponerande var att du lyckade såpass bra på väg hem från en dans. Hade jag gjort det samma hade ingen Image Stabilizer i världen funkat
Ursprungligen postat av HelenaiGott djup att förlora blicken i. Vet inte varför jag jämt är så förtjust i mycket yta och horisont.
Så här kommer en till. Blev lite mörkare men jag gillar den ändå.
Också på väg hem från en dans (på ett annat ställe)
/GöranKommentar
-
Från i somras i varberg på getterön under en kubbmatch med flickvännen å hennes familj.Kommentar
Kommentar