Här är em bild på mitt kar:
Inredningstråden
Kollaps
X
-
-
Jag ställde in kameran på 640 och det gick bra.
Cutekid
Moduler och mycket vanlig sten blandat, eller ser jag fel. Ser coolt ut iallafall.
180*65*60, 704 liter malawi. Här är det bra äkta vara när det gäller sten.Senast redigerad av Prayerman; 22 August 2007, 22:57.Tomas Wallengren
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029Kommentar
-
-
-
-
//RobertKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ser riktigt mysigt ut tycker jag. Gillar den halvskumma belysningen. Kanske det skulle kompletteras med en liten spot någonstans? Låt växterna sprida sig "vilt" på botten och du har ett av mina favoritkar, utan tvekan. (Vad kör du för VA-fisk i det? Finns många intressanta arter att välja på)Kommentar
-
för någon månad sedan monterade jag in en Pangea-bakgrund i mitt 720. så här blev resulatet. I karet går 25 Tropheus B. Katonga. Tycker ljuset är lite för blåvitt och stenarna går inte riktigt ihop med bakgrunden.//RobertKommentar
-
Jag kan hålla med dig om det där med ljuset, men det är ändå ett mycket snyggt akvarium! Gillar när det bryter av lite från de traditionella BTN bakgrunderna. Pangea är snygga också...Kommentar
-
Jag tycker nog att BTN har bäst ytfinnish. Men på lite avstånd, typ 0.5 m, med lite vatten och med lite alger så spelar ytfinnishen ingen större roll. Med tanke på att Pangea-bakgrunden kostade mindre än hälften av en BTN så är jag än så länge helnöjd.//RobertKommentar
-
Ser bra ut Robban! En liten gr Nkonde där skulle sitta som en smäck! Eller hur!?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar