Ursprungligen postat av eraserx
Inredningstråden
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Lutt// det beror på vilken affär man är i, pwss brukar vara billiga annars//
Mvh.Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDetta är vad jag menar med att blått ger en känsla av öppenhet, det gör att man tycker det är större än vad det är.
Choffe: Seriösa skisser! Jag tänker som såhär; att om du använder stenar som du tycker om så kan du bygga stora stenhögar likt den första bilden och om du istället vill visa fin sandbotten så ta den andra. Jag tycker det var fina stenar du har hittat.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDetta är vad jag menar med att blått ger en känsla av öppenhet, det gör att man tycker det är större än vad det är.
MEN du har satt punktljus eller? Eftersom man ser rörelserna av tattnet i ditt kar....
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Rhodebaertriktigt fint djup!
Choffe: Seriösa skisser! Jag tänker som såhär; att om du använder stenar som du tycker om så kan du bygga stora stenhögar likt den första bilden och om du istället vill visa fin sandbotten så ta den andra. Jag tycker det var fina stenar du har hittat.
vad rekomenderas för sand?
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Lägg i sten på måfå och sen på med sanden så får det bli som det blir. Det brukar ge ett ganska bra och verklighetstroget stenröse. Det är när man börjar plocka för mycket det blir dåligt (tycker jag iaf).Mvh
RobinKommentar
-
hehe...då är det bara o slänga i lite sten då
men passar det med sanden jag har i eller? för när jag kollade på vad det är för typ av sand i malawisjön så är det smått men större bitar i me..så jag tror den e rätt bra endå...
bild på sanden i karet. inte riktigt samma färg på bilder och jag tog utan blix för att undvika att den ser mörkare ut...men det är för att det är en kass kamera
-
-
Nope!
Va konsekvent när det gäller sten. Antingen eller. Inte både och.
Personligen så tycker jag att det fulaste som finns är olika "stenarter" i ett akvarium.
Vad det gäller sanden så tycker jag att typ råda bläster är den bästa. Om du blandar enligt Mickes princip; Två olika storlekar sand och några nävar småsten (rundslipade helst) så kommer det att bli riktigt läckert.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNope!
Va konsekvent när det gäller sten. Antingen eller. Inte både och.
Personligen så tycker jag att det fulaste som finns är olika "stenarter" i ett akvarium.
Vad det gäller sanden så tycker jag att typ råda bläster är den bästa. Om du blandar enligt Mickes princip; Två olika storlekar sand och några nävar småsten (rundslipade helst) så kommer det att bli riktigt läckert.
-
Börjar du inte skolan snart?
(Sommarlov är bara destruktivt har jag kommit på - ungdomar hittar på en massa dumma saker)Mvh
RobinKommentar
-
-
nu har jag tagit en bild på karet, grumligt och dålig kamera...usch. har tagit bort massor me grus så därför är det grumligt...denna bild får duga än så länge.
-
Choffe:
Ser ut som svensk sjöbotten, eller som jag fått för mig att den ser ut
Grumlet stör mig inte, är väl mer naturligt än ett kristallklart vatten, beror iof på vilken biotop man försöker efterlikna.||||Kommentar
-
grumlet är endast för att jag har tagit bort massor me sand o gör man det så åker allt skit bortChristoffer LundholmKommentar
Kommentar