If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tjena vad snyggt! jag fattar inte hur vissa personer lyckas så asbra med sin inredning. för just det problemet har jag
hur ska ett typiskt malawikar se ut egentligen, har provat massor med olika varianter på sten, grus mm. men jag lyckas aldrig så snälla hjälp mig, lägg gärna in bilder me...
mvh christoffer
bild 1 för läänge sen (har haft samma mublering men med vallisneria)
bild 2 andra stenar
bild 3 nya stenar, grus + vallisneria
bild 4 flyttat rampen + en vallisneria
...ingen "möblering" tycker jag har varit specielt snygg...
slutsats, det är inte min grej att möblera så hjälp mig
Senast redigerad av choffe; 13 August 2006, 17:01.
En liten grej som skulle göra stor skillnad vore om du skulle byta bakgrund. Den typiska Amazonas som du nu har Choffe borde bytas mot en "Rocky" lr något liknande..
Har själv gjort ett snarlikt byte och det tyckte jag gav resultat.
de har du rätt i...eller kanske skulle svart bakgrund va bra också?! den "tröttnar man väll inte på så snabbt"
"alla kritik mottages"...vill ha mycke kritik och tips...har tänkt mig köpa ny sand, stenar och det som behövs för att få det snyggt. men helst inte för dyrt...
mvh christoffer
Senast redigerad av choffe; 13 August 2006, 17:14.
oj dom va mörka dom =( slängde i några nya stenar som jag ska köra med, dessa blandat med större som har samma look. Finns i skärgården o hämta om man orkar.
nojj, hur mycke kostade alla moduler? vad kostar dom styck ungefär?
mvh chrisoffer
var inne ett tag på att göra om mitt 160x40x40 till ett modul kar men det kostade för mycket tyckte jag...
det finns ju olika sorter dom billigaste btn ligger på 300-400kr dom dyraste 600-1000kr fast det beror på vilken affär man är i, pwss brukar vara billiga annars
var inne ett tag på att göra om mitt 160x40x40 till ett modul kar men det kostade för mycket tyckte jag...
det finns ju olika sorter dom billigaste btn ligger på 300-400kr dom dyraste 600-1000kr fast det beror på vilken affär man är i, pwss brukar vara billiga annars
vad är pwss?
här är två ritningar som jag gjorde på paint blev faktist nöjd det övre vet jag inte vilka stenar jag tänkt på (typ lavasten), och den nedre alternativet tänkte jag att det är sån sten som deelay la in bilder på...det "streckade" är vallisneria. moduler skippade jag...inte säker på att jag ska köpa det heller...
Kommentar