Ursprungligen postat av pepp
Cynotilapia afra greyiali
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av rent vattenJag håller med dig om inte butikerna kan ha rätt namn hur ska vi då kunna .Kommentar
-
Kommentar
-
En snygg och riktigt trevlig mbuna. Relativt lättlekt, ynglen är fina från början. Jag höll mina VF i en 400L mbuna-burk. Käkade vad som erbjöds!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Thomas R.En snygg och riktigt trevlig mbuna. Relativt lättlekt, ynglen är fina från början. Jag höll mina VF i en 400L mbuna-burk. Käkade vad som erbjöds!Kommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenJag köpte ett antal yngel idag
/ThomasKommentar
-
Ursprungligen postat av Thomas R.Kul! Lycka till med de nya akvarieinvånarna. Färgmässigt passar de riktigt bra tillsammans med estheraen.
/ThomasKommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenJag var till uppsala och köpte de också,kanske en kompis till dig.
Har du tid så kom förbi lokalen nästa gång du är i Uppsala.
/ThomasKommentar
-
Ursprungligen postat av Thomas R.Om det är den personen jag tror det är så köpte han mina VF för ett tag sedan.
Har du tid så kom förbi lokalen nästa gång du är i Uppsala.
/ThomasKommentar
-
Ursprungligen postat av rent vatten... för det andra så har han samma namn som dig.Kommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenJag köpte ett antal yngel idag och hoppas att de inte ska korssa sig med mina rödzebror.
fast konstigare har ju hänt.Kommentar
-
Hur kan man se skillnad på könen på zebra haran när de är små.Mina är ca 4cm och vissa är lite ljusare än de andra.Är det de som är ljusa som är hanarna eller?Kommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenHur kan man se skillnad på könen på zebra haran när de är små.Mina är ca 4cm och vissa är lite ljusare än de andra.Är det de som är ljusa som är hanarna eller?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Thomas R.4 cm, då är det som med de flesta mbunas - svårt att med säkerhet bestämma könen. Kaxiga hanar är inga problem men det är värre med honor (hona eller liten hane??).Kommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenOk, tack för svaret Tomas.Jag får vänta lite till innan jag kan bestämma köns fördelningen då.Kommentar
Kommentar