Om man har matat 2 tsk pellets och byter till granulat, hur mycket granulat ska man ta?
Pellets vs. granulat
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag snor den här gamla tråden till min fråga. Vad är granulat? Är det någon som har använt Argo Cichlid Gran och kan säga om det går att köra i en foderautomat?Det går alltid en senare buss. -
Ursprungligen postat av RhodebaertJag snor den här gamla tråden till min fråga. Vad är granulat? Är det någon som har använt Argo Cichlid Gran och kan säga om det går att köra i en foderautomat?Kommentar
-
Har för mig att pellets innehåller mer "luft" och inte är lika kompakt som granulat. Just därför sjunker inte pellets.Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av BuckshotOm man har matat 2 tsk pellets och byter till granulat, hur mycket granulat ska man ta?
Vissa pellets har en tendens att svälla, det brukar granulat inte göra. Fördelen med granulat är altså att det går att hälla direkt i akvariet medans dom flesta pelletssorter mår bra av ligga på svällning ett tag.Senast redigerad av tege; 03 September 2006, 23:47.Kommentar
Kommentar