Ursprungligen postat av Banderad
Little fish in deep water (efterlysning)
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag frågade när jag var där senast. Då sa de att de inte skickade bussgods i alla fall.
mvh,
ChristerKommentar
-
Ursprungligen postat av Per BjellertJag vet inte. Men jag skulle nog vilja göra en sväng till Nol ändå. Det är en trevlig affär att gå och drömma i. Dessutom behöver jag Nigripinnisar också. Vi kanske kan planera en samkörning? Men inte före 7/6 i så fall.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Låter finfint Per! Min sambo tycker fiskar är trevliga att titta
på max några minuter åt gången så hon har lite svårt att uppskatta
2-3 timmar hos Kent... Så att åka dit med likasinnade nån gång vore inte felKommentar
-
Tja Joel.
ska till Nol I morgon
ring mig i morgon, hellst innan klockan 1300, för sen är jag bara i nol en kort stund.
om jag kommer ihåg ska jag skicka ett mess till dig på telefon, men detta är inte troligt då jag ska kliva upp om 4 timmar och inte gått och lagt mig än....
PeterMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Låter trevligt Tony!
Visst är det så Molehill. En temautflykt är kul!mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Tjena grabbar, jag har varit bortrest ett par dagar men jag kan nog inte åka med Per. För liten reskassa : ) nu iaf men till hösten kanske. Du kan ju hänga på Jocke om vi ska iväg till hösten med KAF. Såg ditt inlägg först nu Peter.
Mvh/ BBKommentar
-
Hej joel.
jo det var synd, men jag skickjade dig ett sms i alla fall, kom faktiskt ihåg det.
Tony tror jag såg dig i nol tom, du köpte dammfiskar och jag lämnade fisk och trängde mig före i kön( efter Norrmännen) och drog som en avlöning....om du har nån pejling..hade en 3 kronor tshirt...
vågade inte hälsa då jag inte var säker på att det var du, men nu när jag sett bilden här på ncs så liknar det både du och din grabb...
Trevlig att råkasMvh
Peter
-
Peter, trevligt Då vet jag vem du är. Kent var mäkta imponerad av dina scalarer iaf!Tony EnglundKommentar
-
Tjena Tony.
Jo Kent är alltid lika imponerad av dem, grejen är att ´han aldrig kommer ihåg det till nästa gång....Mvh
Peter
-
-
Ursprungligen postat av Per BjellertJag vet inte. Men jag skulle nog vilja göra en sväng till Nol ändå. Det är en trevlig affär att gå och drömma i. Dessutom behöver jag Nigripinnisar också. Vi kanske kan planera en samkörning? Men inte före 7/6 i så fall.
Cheers
JonneNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
Kommentar