Nu har jag fått lek igen av mina redlips. Honan och hanen delar på munruvandet . Men eftersom jag måste tömma mitt 720-literskar. Så skall jag läga över dom i ett eget kar. Där dom i lugn och ro kan ta hand om sina yngel. Jag har ju redan fått en kull sen tidigare som har visat sig vara förstagångsuppfödning i Europa. Den här gången tänkte jag försöka skriva en artikel i Ciklidbladet. I samma kar har jag också fått uppfödning av mina Vf steindachneri och dom yngel är frisimmande och går separat i ett eget kar.
Satanoperca sp "Redlips"
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Grattis till leken och lycka till med dem. Ett tips är att hålla dig till en av de trådar du redan har skapat:
Mvh -
Kommentar
-
Ta det lugnt Matz . Vill absolut inte gnälla eller spela viktigpetter men det är kanske lättare att få svar om du håller dig inom en tråd istället för att sprida ut dem så att folk inte hittar dem. Finns det någon jordätartråd för 2006, annars så kan du starta en och då lär du få en massa läsare.Kommentar
-
Gör som du själv tycker passar Matz, personligen tycker jag "2006-trådar" är urjobbiga att följa och läser mycket hellre trådar om specifika händelser eller frågeställningarTony EnglundKommentar
-
Kommentar