Vore ju kul om någon härifrån hittade hit så det blir lite mer liv där http://fotoakademien.forum24.se/fotoakademien.html . Olika teman varje vecka. Sen slipper ni ju jaga guppis febrilt med kameran dessutom
Fotosida
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Säkerligen ett trevligt ställe, men här finns faktiskt en del foton som inte visar fiskar då vi inte kräver fisk på alla bilderTony Englund -
-
Det finns ju igelkottar också!
Det brukar vara praxis att inte ragga medlemmar till forum från andra forum.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Ursäkta då. Men det är inte jag som startat det forumet. Jag är senast blivande medlem där,Tcc. Ser inget hinder att vara både här och där. Tycker bara att det var lite kul med temaveckor som dom har. Ska jag ta bort inlägg+länk så säg till bara. Kostar inget att vara medlem på det forumet förresten. Tror inte heller att någon ciklidist överger det här stället heller. Tror du? Har själv blivit ditraggad från ett annat forum av helt annat slag som jag inte överger bara för det. Jag skulle verkligen inte göra något som jag trodde kunde vara till nackdel för NCS.Senast redigerad av eriahl; 24 May 2006, 19:08.Kommentar
-
Självklart vill du inte ställa till skada för NCS, och det har du inte heller gjort.
Precis som att andra tipsar om länkar till diverse ställen så är väl detta helt ok, precis som Fotosidan omtalas då och då.
Alltid kul med nya nya ansikten som börjar göra inlägg...... fortsätt med det.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Blir off topic nu men måste ju svara angående inlägg. Har inte haft ciklider på många år, därav riktigt låg aktivitet från min sida. Men är medlem sen runt mitten på 80-talet tror jag, varje år, för att stödja NCS även om jag inte har ciklider. Har en tom burk nu men det passar ju i en annan kategori. Skulle jag säga vad det blir i den svimmar väl 90,7% här medans dom "idiotförklarar" mig.Senast redigerad av eriahl; 25 May 2006, 01:41.Kommentar
-
-
-
Blir kanske fel kategori nu? Men får försöka bevisa att jag är akvarist ändå. Klart bänken tas in fönstervägen efter noggranna mätningarKommentar
-
Ett till off topic men visar akvariet med en invånare. F2 Homo sapiens "Gävlegensis" Fritt fram att flytta eller ta bort. Får bara såna ideér ibland och strunta i kvaliteén på kortetKommentar
-
Ursprungligen postat av eriahlEtt till off topic men visar akvariet med en invånare. F2 Homo sapiens "Gävlegensis" Fritt fram att flytta eller ta bort. Får bara såna ideér ibland och strunta i kvaliteén på kortetMvh AlexKommentar
-
Fyndplats för detta yngel är Bomhus. Honan är VF Homo sapiens "Söderhamnicus" som spridit sig till nämnda plats. Seriös man kan vara ähumm.Kommentar
Kommentar