Jag har fått sparken!!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • August 2004
    • 1639

Jag har fått sparken!!!

jepp...DET är sant....dom drog in mig i ett mörkt rum, dom SLOG mig
    och talade om för mig att jag var totalt kass.....så jag får inte var med och leka mer!!

Skämt och....med all rätt!
    Eftersom jag inte skriver så mycket på forumet (läser dock), så tycker även jag att det är bättre om någon med mer tid och massa glöd sitter som moderator istället för en fjant som jag!

Jag susar väl omkring i bakgrunden som tidigare, för detta är ett fantastiskt forum med fantastiskt roligt folk.....

Må gott!

DD

Ps. Mitt nya kar kom förra veckan...nu ska här planeras!!!
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
  • Hank
    Användare
    • April 2002
    • 1321

Hmmm, vad är det som händer?
    Här försvinner dom en efter en.....
    Något man missat?
    /#378 Hank
    Zoonen:
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
    http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

Tony som är webbinfoansvarig håller på med översyn av moderatorer.

I helgen avhölls styrelsemöte, där Deathdealer bland annat var med ute på krogbesök. Det måste vara detta han åsyftar på som det mörka rummet.....

Tyvärr kunde jag inte deltaga på helgens möte, och missade därför händelserna och kan inte ge några detaljer .

Tony kommer att svara på vad som är i görningen.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• GoSatta
        Användare
        • February 2003
        • 1686

om jag inte minst fel (vilket det är en rätt så stor risk att jag gör) så var det herr Death som drog in oss i det mörka rummet
        /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
        http://www.gosatta.org

Kommentar

• Per B
          Användare
          • September 2005
          • 1250

Tid och glöd är bra egenskaper för en moderator. Att vara online mycket och hinna läsa (och eventuellt moderera) inlägg är givetvis viktigt. Att skriva en massa själv är knappast meriterande. Fast jag anar att det är du själv som vill kliva av DD?
          mvh Per

Tanganyika och Västafrika i burkarna

Kommentar

• deathdealer
            Användare
            • August 2004
            • 1639

Lugn i stgormen gentlemen!!!

Det är absolut inte så att en massa folk lämnar NCS...ABSOLUT inte!
            Anledningen till att jag fick frågan om jag skulle ta illa vid mig om jag blev avsatt som moderator, är just för att våra medlemmar och de som besöker oss ska få bättre service, och inget annat! Jag tog givetvis inte illa upp för detta, ABSOLUT inte, och jag älskar att lägga näsan i blöt, och kanske hjälpa någon med mina knasiga idéér ibland..
            Detta förändras inte, men chansen att man tillsätter någon kille/tjej som är bättre lämpad är ju övervägande *asg*!!!

Styrelsen/webansvariga och moderatorer har tagit ett bra beslut för föreningen!

Så lätt bli ni inte av med mig inte....

DD

Jag...skulle det varit jag som drog in er i ett mörkt rum??? Vem fick ett samtal 00.23 - där tre mycket NYKTRA herrar sjöng...tja sjöng...skrålade....äsch vet inte vad dom gjorde och TVINGADE mig ner till Bishops???? va??? *asg*....sedan lurade dom iväg mig till....DET tar vi en annan gång!
            "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
            "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

Arbetssätt...