Efter drygt 4 år som moderator/forumvärd i forumet tackar jag nu för mig, nu är det färdigmodererat får mig. Det har varit fantastiskt lärorika år.
Micke tackar för sig
Kollaps
X
-
Micke tackar för sig
Taggar: Ingen -
Oj..det var en överraskning?
Personligt tack för de fyra åren som du lagt ned på att moderera forumet! Jag hoppas att du ändå kommer att besöka sajten lika frekvent och att ditt arbete med ciklidbladet fortsätter. För den blir bara bättre och bättre... -
-
Tycker jag oxå var tråkigt då jag tycker att du var jäkligt bra på det. Fast kan förstå att det inte är det roligaste jobbet som finns direkt.Kommentar
-
Kommentar
-
Det var tråkigt Micke! Du har säkert goda skäl och jag lovar dig att om du lägger ner lika mycket energi och glädje på dina nya projekt som du har lagt ner på moderering av ciklid.se (jag vet att det kan vara tufft) så kommer det bli mycket lyckat!Kommentar
-
tråkigt att du drar dig tillbaka Mike, tycker verkligen att du har skött ditt uppdrag med bravur. Hoppas att vi ser dig här lika ofta i vilket fall.Mvh FredrikKommentar
-
Micke det är alltid när man är på toppen som det blåser mest,
kan väl säga när du går in och svarar på inlägg så är dom mycket sakliga och inte minst väldigt ödmjuka, inte som vi andra drummlar som alldrig har fel
(om jag har fel någon gång i framtiden ska jag erkänna det)
hoppas att du ändrar dig med att nån gång kunna lägga ett inlägg
vi ses
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagret...när du går in och svarar på inlägg så är dom mycket sakliga och inte minst väldigt ödmjuka...Kommentar
-
Äh vad alla snackar om tråkigt, jag tror det blir kul. För dig Micke alltså. Helt rätt att sluta på topp, man ska inte hålla på att harva för länge med samma grej. I varje fall inte med såna uppdrag där det är en del mer ge jämfört med ta.Kommentar
-
Jag hoppas att du bara hoppar av moderatorplatsen, men fortsätter att svara i trådar.
Dina sakliga och mycket proffisionella svar kommer att saknas om du lämnar forumet med den kunskap,erfarenhet osv. som du besitter.
håller tummarna för att du kommer att fortsätta med att skriva svar i trådar, och därmed ge insikt och goda råd även i fortsättningenFisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
Ursprungligen postat av nike69Jag hoppas att du bara hoppar av moderatorplatsen, men fortsätter att svara i trådar.
Dina sakliga och mycket proffisionella svar kommer att saknas om du lämnar forumet med den kunskap,erfarenhet osv. som du besitter.
håller tummarna för att du kommer att fortsätta med att skriva svar i trådar, och därmed ge insikt och goda råd även i fortsättningenMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jäpp, ett föredöme vad gäller forumetikett och kunnighet. Forumet har verkligen inte råd att bli av med den tillgången.
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonOj..det var en överraskning?
Personligt tack för de fyra åren som du lagt ned på att moderera forumet! Jag hoppas att du ändå kommer att besöka sajten lika frekvent och att ditt arbete med ciklidbladet fortsätter. För den blir bara bättre och bättre...
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Micke får mer tid
Och vi ciklidvänner kanske ser en skymt av honom också........."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar