Gick för övrigt på discovery mixen igårkväll dvs lördagskväll. Mycket bra program fanns bla en jättesnygg Geophagus variant som blev uppäten av en arapaima gigas kändes lite onödigt .
Amazonas på animal planet
Kollaps
X
-
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääKan någon förklara varför mitt inlägg blev raderat tidigare i denna tråd?
Jag tror inte NCS står för det eller vill ta konsekvenserna som det kan ge även om chansen för repressalier är små.Kommentar
-
Så att spela in ett program är olagligt? Trodde det var vid försäljning av kopior...
Men men, då äre bara att haffa mig för grov kopiering av olika saker inom privat bruk..Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääSå att spela in ett program är olagligt?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayAtt spela in för eget bruk brukar klassas som lagligt idag men du bad någon annan att spela in det o skicka det till dig... there you go =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av THE-FONZav någon anledning så hamnar deelay i olika diskussioner som brukar eskalera, men denna gång verkar det ha stannat vid en normal nivå.Kommentar
-
En annan del i den programserien heter Reef of Riches och handlar visst om korallrev. Kan kanske vara värd att spana in också vad vet jag?Kommentar
-
Kommentar
-
är det verkligen förbjudet att spela in ett program till en kompis, det tror jag i varje fall inte. Det skulle ju kunna jämnställas med att bjuda in en vän och titta på ett program som han/hon inte själv har tillgång till.Mvh FredrikKommentar
-
Man blir snurrig när man börjar tänka på sådant som upphovsrätt. Det är lika bra att bara göra som man känner för och hoppas att polisen har bättre saker för sig.
Hmmm om jag säger att jag känner för att följa lagen så är det ingen uppmaning till lagbrott väl? Så säger jag! :-)Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LeopoldiJag tycker att det är rätt charmigt att man får sitta o gissa vaför ens inlägg ta bort???????
I den här tråden har fyra stycken inlägg raderats efftersom de stred mot: §9 Inte posta inlägg med anspelningar på innehav och/eller spridning av upphovsrätt-skyddat material s.k piratkopior.
Denna regel finns inte för att NCS har tagit ställning i frågan utan för att vi ansvarar för innehållet i forumet.Kommentar
-
Ok, finns delade meningar på vad upphovrätt är, sälja eller inte...allt jag bad om att få ta del av dokumentären, inga som helst affärer inblandade i detta.
Skulle endå vara trevligt att få ett pm eller liknande när ens inlägg tas bort.Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av wofflanär det verkligen förbjudet att spela in ett program till en kompis, det tror jag i varje fall inte. Det skulle ju kunna jämnställas med att bjuda in en vän och titta på ett program som han/hon inte själv har tillgång till.Senast redigerad av Zaphi; 15 May 2006, 09:33.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääOk, finns delade meningar på vad upphovrätt är, sälja eller inte...allt jag bad om att få ta del av dokumentären, inga som helst affärer inblandade i detta.
Ursprungligen postat av Alexander YlipääSkulle endå vara trevligt att få ett pm eller liknande när ens inlägg tas bort.
Nu tycker jag att vi glömmer detta och ser fram emot kvällens TV-program istället.Kommentar
Kommentar