FA-Cupen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

    #31
    Jepp...Carragher är riktigt bra, men jag tycker att han är bättre i Liverpool än vad han är i England.

    Lampard och Ferdinand är bra också...och de är fostrade i West Ham . Blir ett riktigt intressant VM.

    Kommentar

    • Bright_Blue
      NCS Medlem
      • June 2004
      • 1582

      #32
      Stefan du skrev att det var tråkigt att klubbar inte med pengar kunde vinna titlar, se på Kalmar de kom trea förra året och de har inte överdrivet mkt pengar även om man inte ska jämföra Sverige och England. Kalmar har lyckats pga av smarta värvningar och en otroligt bra strategi som jag tycker många lag saknar(tex Hammarby som ska spela så kul fotboll, Jag kan säga att Kalmar FF hade hyffsat kul med dem förra veckan). Har du någon motkommentar Jocke? : )

      Mvh/ BB

      Kommentar

      • Lutt
        Användare
        • October 2005
        • 1919

        #33
        Ursprungligen postat av Zaphi
        Ja du har helt rätt! Chelsea i semin va piece of cake!
        jaja den matchen hade ja glömt hehe....men starkt av dom att slå dom iaf.

        VM kommer bli så in i kul...men ja tror detta året så kommer sverige nog bli poänglöst mot england men hoppas inte det.

        Kommentar

        • Wilhelm
          Användare
          • April 2002
          • 9122

          #34
          Nu blir det inte "Chelsea pice of cakee" mer, för nu har Chelsea fått en Fotbollspelare nämligen Ballack. Får man 1,8 mille i veckan så gör man säkert ett mål då och då!

          Men som tur är vet jag inget om fotbollstävling.
          mvh Wilhelm

          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


          www.linkopings-akvarieforening.net/
          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

          Kommentar

          • Banderad
            Användare
            • February 2006
            • 3479

            #35
            Motkommentaren Joel är väl att ösa in mål en enstaka match är inte samma sak som att spela kul fotboll. FF är ett gnetlag som litar på att ett fåtal möjliga målgörare (i princip bara brassar eller någon underårig som inte har insett än att han inte är brasse) vid enstaka kontringar. Jag har bott i Kalmar i 25 år, och sett ett antal matcher (även om jag försöker låta bli att stödja detta förkastliga lag). Jag har fortfarande inte sett KFF ens bjuda till lite. Sedan kan det bli så ibland att någon röd jävel lyckas snubbla in en kontring. Detta gör i sin tur att det andra laget måste flytta fram, och då kan FF göra det de är bra på; gneta och kontra. Att Rydström är lagkapten säger det mesta om hur FF tänker offensivt (eller kanske att de inte tänker offensivt alls). Det finns två spelare i detta land som aldrig har slagit en passning framåt i banan under hela sin karriär. Den första är Daniel Andersson, den andra är Henrik Rydström.... Andersson är iof värre än Rydström, Henke försöker ju i alla fall slå dem i sidled (se där, nu var jag nästan positiv). Till Rydströms försvar kan väl också sägas att han är bra mycket sämre på att skriva musikrecensioner än att slå passningar framåt (om det nu var till hans försvar .

            Sedan är jag väl lite partisk, med tanke på att min far är styrelseledarmot i det enda Kalmarlag som faktiskt leder sin serie, KAIK.

            /Jocke

            Kommentar

            • cichlids4fun
              NCS Medlem
              • April 2002
              • 3111

              #36
              *asg*


              KAIK

              som leder sin serie... vadå trean eller?

              det förklarar det mesta......

              du är blå upp över öronen.........................

              Jag ska inte tjafsa mer med dig men vi får väl se vad det lider....

              Peter
              Mvh
              Peter

              don´t drink water-fish ..... in it!

              Kommentar

              • Banderad
                Användare
                • February 2006
                • 3479

                #37
                Jodå Peter, blåare än mig blir man inte.....

                /Jocke

                Kommentar

                Arbetssätt...