If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En pump och en värmare så att man får upp temperaturen i karet så man kan ta och inviga det under helgen! Är ju lite kallt med 5 gradigt vatten runt "lillen". eller vad säger Larry och peter?
Detta är helt GRYMT alltså.........snacka om INSPIRATION. Ja 5 grader runt "lillen" är jobbigt....provade i sjön i helgen......REKOMENDERAS INTE. Lycka till och hoppas på att få se många härliga bilder framöver. Både hus och kar mässigt.
Behövs ingen biosalong när man har ett kar i denna storleken. Men visst har man hemmabio ändå! Fast jag inte sätt en film på ca 3 år. Och varför förstöra ett kar med en filmduk framför? Låter helt galet ju! hehe!!!
Det behöver man visst det! Allla riktiga karlar har både stort kar och biosalong. Helst i olika rum då, men nödlösningen är ju att ha dem i samma rum förstås.
Men skämt åsido, grymt najs projekt! Jag skulle också hemskt gärna vilja bygga mitt eget hus så man får det precis så som man vill! Får ta det nån gång när man är miljonär.
Ööööööööööörk va kallt.....ös ner en 2-3 300W doppare till.
Jag går inte i om det är under 25grader
Jag ÄÄÄÄRRRR trööööt.
Suttit i stripp bilen hela kvällen och justerat......plåtskal och en 5cyl motor som vrålar.
Vi plockar kanske 450-500hk nu men de finns iaf 2-300hk till att leta upp
I vilket fall som helst är det riktigt grisigt när de drar loss på 5e växlen i 170km/h
De du robban.....de gör du aldrig med saaben, inte ens om det är kärnis
Nehe....sova och den justera i morgon igen
Lite offtopic, men man måste ju visa sina andra intresse lite också
Nej men man får väl bygga akvariumet på plats, ha en husgrund med ett akvarium i mitten känns lite ja...och hur gör man med golvet tex?
Chicke! Låter som om den svenska avundsjukar har smittat dig! hehe!!
Golv och andra små problem är inget problem. Har man energi och tycker att det är kul och har lite kunskap om byggnationer så löser sig allt! Annars så kan man undra sig hur vi människor kan flyga till månen och hur vi kan bygga gigantiska byggnader mm....!!!
Så ett golv under ett akvarie är inget problem alls!
Kommentar