Redbullen hoppade i karet som en ultralätt fjäril för att kontrolera lite med "bubbelpasset"
Husbygge runt mitt 2340L Akvarie
Kollaps
X
-
-
-
-
Störtläckert! :-)
Hur länge dröjer det innan det kommer ett hus runt om? -Jag skulle vara nervös av att låta akvariet stå ute. (med tanke på risk för skadegörelse och så)...Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Eftersom vi inte ville att karet skulle vandaliseras under kvällen beslöt vi oss att klä in hela karet med en massa frigolit.:D:D:D:DKommentar
-
-
-
-
Nu är de lite bilder uppe !!
Om någon undrar så har jag fått lov av Robert (Gozrob) att använda hans login för att uppdatera med bilder och info, med tanke på att han hinner inte vara på ciklid lika ofta som ni och jag vill ha upp bilder
Hoppas inget blir sur för detKommentar
-
Ursprungligen postat av pnyHur länge dröjer det innan det kommer ett hus runt om? -Jag skulle vara nervös av att låta akvariet stå ute. (med tanke på risk för skadegörelse och så)...
Så jag tror vi löste det bra med att slå in det som vi gjorde.
Där ute är det faktist ett lungt ställe, inte mycket ungdommar och sånt, men man vet aldrig faktist..
Mvh PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke HDet är sådana här forums-ämnen som gör att man är här......
Hoppas ni är lika flitiga framöver med foton
Läckert...
Bilder kommer det komma i massor det lovar jag.
En projekttråd är värdelös utan bilder
Mvh PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av RedbullenJa jag kommer ta så mycket bilder det går, följa det så mycket detaljerat som det går
Bilder kommer det komma i massor det lovar jag.
En projekttråd är värdelös utan bilder
Mvh Peter
HåkanKommentar
-
Ursprungligen postat av tropfrogVem är det bakom kameran som slapp lyfta? Var det du själv?
MVH
Magnus
Mvh PeterKommentar
-
Uj, mer eller missat denna tråd! Vilket kanonläckert kar!
Nu fick man en bra känsla av hur stort ett tomt jättekar är egentligen... nyttigt.
Hoppas på ett gäng maffiga bestar som innevånare i karet sedan
allt annat vore bortkastatAnders LKommentar
-
Ursprungligen postat av anliUj, mer eller missat denna tråd! Vilket kanonläckert kar!
Nu fick man en bra känsla av hur stort ett tomt jättekar är egentligen... nyttigt.
Hoppas på ett gäng maffiga bestar som innevånare i karet sedan
allt annat vore bortkastat
Ja det är lite svårt att förstå när man bara pratar mått hela tiden.
Men måste se de i verkligheten för att få se på grejjerna.
Det blir både stora och fina rovmalawi efter ett tag och yngelsproducerande mindre fiskar, olika revir och jag tror Robban sa att det skulle vara en en liten variation på inredning från ena sidan till den andra....typ lite så iallafall
Mvh PeterKommentar
Kommentar