If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är du nöjd nu då? Eller planerar du för ngt ännu större? Vad jag har förstått är det svårt för många akvarister att bli nöjda, de vill bara ha fler och större kar hela tiden. Så, är du nöjd?
/Daniel
jo det är Johan från Mullsjö som tillverkat karet... och han har tillverkat mycket kar till ofentliga miljöer och en hel del till privatpersoner oxå.....
Först var jag inne på att köpa ett Åleds kar... men tyvärr så kunde de inte garantera att duet skulle bli 100% säkert pga att djupet är 1,2m..... så bottenskivan hade hängt för mycket i luften då....
Nu så är det så att bottenskivan har stöd hela vägen. så den kan inte bågna då.... så risken för haveri är minimal. men visst allt kan ju hända..... Fråga Larry och Min Far.....
Nähepp god natt på er... Får se om jag hinner att ta lite bilder undrer helgen och lägga ut....
Är du nöjd nu då? Eller planerar du för ngt ännu större? Vad jag har förstått är det svårt för många akvarister att bli nöjda, de vill bara ha fler och större kar hela tiden. Så, är du nöjd?
/Daniel
Jo visst har man lite småidéer om att sälja huste ihop med akvariet och bygga ett nytt till.. men ett stort problem är ju att det inte finns några fler tomter att köpa i växjö.... Men har du en till salu så hör gärna av dig..
Jo visst har man lite småidéer om att sälja huste ihop med akvariet och bygga ett nytt till.. men ett stort problem är ju att det inte finns några fler tomter att köpa i växjö.... Men har du en till salu så hör gärna av dig..
Förstår ironin...men jag skulle faktiskt inte bli förvånad...
Det enda negativa med Robbans inbyggda kar e att om man vill mata med publik så måste man springa runt halva huset... Tänk att ha några bigga Cichlor å kasta hela räkor från soffan!!
Springer gärna runt hela huset om jag hade haft ett sånt snyggt kar
Min zoon -m[A]use^-one aquarist to find them, one plasticbag to bind them,and one aquarium to rule them all! Prova på vårt forum tills hemsidan är klar... http://www.malawifreaks.se/forum
Det enda negativa med Robbans inbyggda kar e att om man vill mata med publik så måste man springa runt halva huset... Tänk att ha några bigga Cichlor å kasta hela räkor från soffan!!
Hade jag haft feta Cichlor i ett sådant kar så hade jag mutat min käring med en chokladkaka för att hon skulle stå bakom och mata när vi andra tittade på och drack öl
Du bör nog läsa allt beröm han fått också innan du börjar gnälla. Karet är hur grymt som helst och det är väl inte konstigt om man undrar varför han har pumparna synligt. Nu har vi ju fått svar så då torde saken vara avklarad. Att Robban bara skulle få skit av alla tycker jag är otroligt missvisande...det ser mer ut som om du själv inte läst speciellt många inlägg i ämnet.
Den ekonomiska aspekten i olika projekt intresserar många så det är absolut inte förvånande att frågan ställs. Att man sedan ser olika på vad som är prisvärt är väldigt individuellt och så kommer det alltid att vara. För Guzrob är det värt priset och med tanke på hur snyggt karet är och hur bra det smälter in i omgivningen gör att det kostar lite extra...
´Ge dig klart att de är värt priset har inte sagt nått annat!!!!
men när folk kommer med dumheter som ja kunde gjort de för under 10000 blir man sne
man vill ju ha ett proffsbyggt kar inte amatörbyggt!!!!
Detta har jag hållit in länge med fan va ni e gnälliga i växsjö, så fort folk inte kastar rosor efter er så kommer det alltid nån backup med försvarstal, inge illa menat, dock ett ganska roligt fenomen.
Ps. Jag tycker burken e grym med eller utan synliga pumpar =) och för min del hade jag inte snikat in så utan kört lite tunzee o grymma mh's och bara socitetsmalawi =)
De är sånna vi är vi från växjö vi vill att alla ska kasta rosor efter oss
o allt ska va som vi vill vi är ättriga som taxar
Kommentar