varför har du en massa fula pumpar synliga i karet??
Husbygge runt mitt 2340L Akvarie
Kollaps
X
-
-
Lite bilder på några fiskar oxå.... har fått i ca 70-80 fiskar nu.. men det tror man inte..... akvariet är ju sssssåååååå stort ju.......:D:D:D:DKommentar
-
Ursprungligen postat av bmwpowervarför har du en massa fula pumpar synliga i karet??:D:D:D:DKommentar
-
-
Så jävla coolt!
Listen passar perfa med golvet så det är inget man direkt fokuserar på så det blev skitbra.
E det verkligen 70-80 fiskar i? Man ser ju knappt dem, då måste det verkligen vara STORT!
O så länge det inte är några fiskar som är lite modéinriktade så är jag nog ganska övertygad om att de inte bryr sig det minsta av pumparna....
//MVH TulleKommentar
-
-
-
Mycket inponerade bygge må ja säga riktigt snyggt blev det.
Ursäkta men detta kanske redan har svarats o frågats men har inte orkat läst alla inlägg.
Men Jag undrar hur Tjockt glas har du användt sen en oförskämd fråga kanske men jag prövar vad kostar ett sånt kar?Kommentar
-
Grymmt...Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Kanonsnyggt Guzrob!
Jag stör mig dock lite på pumparna som Bmwpower också poängterade. Har du inte en bakgrund att lägga dom bakom? Annars kan man inte säga annat än att det ser underbart ut!
70-80 fiskar? Vilka arter har du där?Kommentar
-
-
Alla ni som retar er på pumparna och inte orkar läsa alla inlägg:
Kommentar
-
nej jag retar mig inte alls på dem =)
jag är mer nyfiken på hur befolkningen ser ut.. och ev hur det är tänkt att se ut(med fick beståndet då..) när det är "färdigt" om det nu kan bli det i ett sådant kar..
för övrigt den auloncaran var kalas finer, är det en "cape maclear" ?Kommentar
-
Kommentar