If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
he he ,, jo, men du måste inte ha det övre flödet på maxkraft. Du kan ju exv låta kontrollen styra den mellan 1200-3000l/h - vilket iof inte är "bara" i 80 liter vatten ...
edit: ber dig om ursäkt Robban. Vill inte kapa din enorma tråd. Sorry.
Senast redigerad av Ricard; 12 December 2006, 11:56.
Anledning: ops... kapning av tråd...
Guzrob, ska du inte köra på nån större schysst Lmal alt. pleco eller gibbi? man vill ju se en bjässemal simma förbi då å då
mer bilder nu när fisken är i
verkligen schysst kar du skaffat dig..
Guzrob, ska du inte köra på nån större schysst Lmal alt. pleco eller gibbi? man vill ju se en bjässemal simma förbi då å då
mer bilder nu när fisken är i
verkligen schysst kar du skaffat dig..
nej nej nej
kör på som du har börjat med malawi och ENDAST malawi gör ingen fisk soppa av det hela om du vill ha en bjässe finns det sådan i malawi sjön med
Jag funderar på om jag skall köpa några gökmalar. Nån som vet om de är duktiga på att äta alger? Jag vill ju inte ha nån algsoppa i akvariet direkt. Men sen vill jag hälst inte ha i några fiskar som inte kommer från malawi heller......
Nja alger äter dom nog inget däremot allt annat som åker ner i vattnet. Är inte speciellt kräsna av sig utan äter som galningar. Däremot så kommer ju inte den heller från Malawi om man ska vara petig.
Jag funderar på om jag skall köpa några gökmalar. Nån som vet om de är duktiga på att äta alger? Jag vill ju inte ha nån algsoppa i akvariet direkt. Men sen vill jag hälst inte ha i några fiskar som inte kommer från malawi heller......
Tips i massor vill jag ha!
Äter inte många mbunas alger? Labeotropheus t. ex.
Nja alger äter dom nog inget däremot allt annat som åker ner i vattnet. Är inte speciellt kräsna av sig utan äter som galningar. Däremot så kommer ju inte den heller från Malawi om man ska vara petig.
Finns malar i malawi sjön från det släktet man kallar göklekare. däremot så är jag inte helt säker om dom malarna som är i malawi sjön är göklekare eller inte..
Kommentar