Ursprungligen postat av Tulle89
Husbygge runt mitt 2340L Akvarie
Kollaps
X
-
-
Ja, det är väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt stort och väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, snyggt. Grattis till att du får genomföra detta projekt och tack för att du låter oss följa det!Mvh
Peter FredrikssonKommentar
-
Kommentar
-
-
Myyyyyyyyycket bättre.....eller vad säger du själv ?
//PeterKommentar
-
Tycker du ska sprida ut stenarna lite i stället för att stapla allt i 2 högar. Försök att titta runt på lite bilder ifrån sjöarna och hitta lite biotoper att efterlikna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Qumarrjäklar va snyggt det blev med de nya stenarna!
Hade du tänkt ha någon växt i karet?:D:D:D:DKommentar
-
Ursprungligen postat av RedbullenMyyyyyyyyycket bättre.....eller vad säger du själv ?
//Peter:D:D:D:DKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidTycker du ska sprida ut stenarna lite i stället för att stapla allt i 2 högar. Försök att titta runt på lite bilder ifrån sjöarna och hitta lite biotoper att efterlikna.
Men sen skall jag ha i mer sten. Kanske nån modul oxå. Sen har jag en stor sten som är helt rak under men som är som en modul som skall i karet. Men problemet är att man behöver nog vara 3 pers för att få i den. Jag är ju lite feg av mig....:D:D:D:DKommentar
-
Nu blev det bättre otroligt snyggt kar.. stenarna och bakgrunden smälter bra ihop tycker jag.Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
Äntligen Fisk!!!
Nu har jag släppt i lite fisk i karet. De som blev testpiloter är 11 st Metraclima Bright Blue och 10 st Tropheops RedTop "Chilumba".
Bright Bluen gjorde sig riktigt fin i karet.
Tack Larry för din hjälp med själva isläppet. Annars hade det varit lite svårt med att både fota och släppa i fisk samtidigt.
Här är den absolut första fisken i karet!:D:D:D:DKommentar
-
-
-
-
Kommentar