en bild..
Husbygge runt mitt 2340L Akvarie
Kollaps
X
-
-
-
-
-
-
Jag gör en liten upphöjning för bakgrunden. Det är så att bakgrunden är 60 cm hög och akvariet är 65 cm högt.:D:D:D:DKommentar
-
-
Ska man bygga upp under en bakgrund e nog frigolit med svart silicon bland det bättre. Annars ska man måla å kladda oxå.. =))Kommentar
-
Såja nu händer se saker.
Men ta nu allt lungt och stilla så det blir bra......tålamod ger bra resultat
// Peter
Hör av dej om du vill ha nån som kan sniffa silikon till helgen, jag är kärringfri hela helgenKommentar
-
Peter?
Du kanske är sugen på att tvätta grus åt mig i helgen! hehe.....
Jag skall försöka få dit bakgrunden i morgon och ett gäng moduler på torsdag. Sen skall siliconet härda till helgen.. så då är det dax för lite grus...:D:D:D:DKommentar
-
Ursprungligen postat av GuzrobPeter?
Du kanske är sugen på att tvätta grus åt mig i helgen! hehe.....
Jag skall försöka få dit bakgrunden i morgon och ett gäng moduler på torsdag. Sen skall siliconet härda till helgen.. så då är det dax för lite grus...
har du rint Du-Vet-Vem ännu ??
//PeterKommentar
-
Är du inte sugen på lite beer då?
Nopp har inte ringt ännu.. Väntar på klartecken från LN...........:D:D:D:DKommentar
-
Har ni badat i det ännu? Annars skulle det ju vara ett perfekt läge.
Fram med simglasögonen och snorkeln och sedan leka valross för ett tag och tumla runt och så blir säkert grusen ren och fin...
//MVH TulleKommentar
-
Ursprungligen postat av GuzrobÄr du inte sugen på lite beer då?
Nopp har inte ringt ännu.. Väntar på klartecken från LN...........
Ok
//PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av Tulle89Har ni badat i det ännu? Annars skulle det ju vara ett perfekt läge.
Fram med simglasögonen och snorkeln och sedan leka valross för ett tag och tumla runt och så blir säkert grusen ren och fin...
//MVH Tulle
//PeterKommentar
Kommentar