Ursprungligen postat av Guzrob
Husbygge runt mitt 2340L Akvarie
Kollaps
X
-
Tomas Wallengren
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029 -
Ursprungligen postat av PrayermanKul med någon som skaffar riktigt fett kar utan att skaffa superfeta fiskar.Mvh
RobinKommentar
-
-
Tur att man inte har nån värme på i huset ännu. skall bara säga en sak. Det är varmare ute än var det är inne. Var iväg igår och köpte mig en stor fläkt. snacka om att det var skönt. hehe!!!!
Jo visst går bygget framåt. Har fått upp innertaket och nu håller jag på med att sätta upp väggar och gipsa. Så nu börjar det likna vårt hus. hehe!!!!!!! Riktigt ballt och se hur det växer fram.
Nähe nu skall jag slänga mig i soffan och slappa lite efter en arbetsdag på 13,5 timmar.
Skall se om jag kan och orkar fixa fram lite mer bilder om ni är sugna!!!
Ha det!!!:D:D:D:DKommentar
-
Ursprungligen postat av GuzrobSkall se om jag kan och orkar fixa fram lite mer bilder om ni är sugna!!!Kommentar
-
Ursprungligen postat av TorstenOM?? Sover Dolly Parton på rygg??Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayHon sover faktiskt på sidan =)mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmHur vet du det?
29grader på jobbet idag...och klockan är inte ens middag
Mvh PeterKommentar
-
Fler bilder på karet vore nice? Kanske inte speciellt intrett än? Men ändå!
Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Hej!
Nu har jag fixat lite fler bilder!!!
Här är jag och svärfar igång med att spika dit lite panel på takfoten.:D:D:D:DKommentar
-
Snacka om att man nästan jobbar skiten ur sig igen.
Notera färgskiftningarna på min tröja. enbart svett. hehe!! Jag lovar att jag sov gött efter denna dag.!!!:D:D:D:DKommentar
-
Kommentar
-
Men sen får man ju sjäälv gå efter och finjustera lite. man är ju pedant när det är sitt eget hus!:D:D:D:DKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar