Ursprungligen postat av jinnarparen
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Lite bilder på några fiskar från lokalen...
Börjar med en rödzebra, denna går på Tropicals basfoder och har gjort länge, duger färgen eller behöver den färgfoder? Jag tycker den duger som rödzebra.Kommentar
-
Copadichromis geertsi "Gome" Ungdjur men kanske kan färga på lite nu när lekperioden ska börja.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av deelayLite bilder på några fiskar från lokalen...
Börjar med en rödzebra, denna går på Tropicals basfoder och har gjort länge, duger färgen eller behöver den färgfoder? Jag tycker den duger som rödzebra.
Den DUGER!!!!!!Kommentar
-
En riktigt blåsvart P. phenochilus "Mdoka" som fått mycket vitt på munnen o lite ner under, vet inte hur pass mycket vitt dom får som odlade men det visar sig så småningom eller kanske finns det någon som vet?Kommentar
-
Chilotilapia euchilus Vf hane, dock inte helt utfärgad just nu.Kommentar
-
Protomelas chimoto red från Taiwan Reef, VF hane, tyvärr lite konstig skugga på kroppen så man ser inte riktigt hur fisken ser ut...Kommentar
-
Stigmatochromis pleurophilus "Mdoka" Ungdjur utan färg som spänner sig för en annan artkompis.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayEn riktigt blåsvart P. phenochilus "Mdoka" som fått mycket vitt på munnen o lite ner under, vet inte hur pass mycket vitt dom får som odlade men det visar sig så småningom eller kanske finns det någon som vet?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonSlåss dom mycket? När jag diskuterade Mdoka för en stund sedan så framkom det att de slåss ganska mycket och därför har de den där vita färgen på läpparna. Jag vet inte, men för mig känns det tveksamt att det skulle vara anledningen utan jag tror mer på särdrag hos arten. Vad är din utsago som äger dessa?Kommentar
-
-
Flyttade på Freddies från 222 till 720 så nu går det lite scalarer i 222, nån som kan tipsa om nån rolig tetra??Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenHonduran redpoint (hona)
Snygg! Minns jag fel eller var det inte den arten som du importerade från USA? Hur ser hanen ut nu?Kommentar
Kommentar