Ursprungligen postat av PsyM
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Tony..åsså någon form av Gibbiceps förmodar jag. Snygg som attan!
vad jag har sett finns det bara en art av gibbiceps....Kommentar
-
Kommentar
-
En Metriaclima zebra "Maisoni" som patrullerar sitt revir. Kul att se när han utan problem motar bort fisk på 35cm med gigantiska tänderTony EnglundKommentar
-
-
Och avslutningsvis en krabat som jag gillar skarpt. Hungriga nog att äta ur handen.
Om någon vet vad det kan vara för art vore jag tacksam!Tony EnglundKommentar
-
C.azureus ere nått att odla på eller ska man leta upp en bättre tro? känns som den kunde haft mer blåfärg även i bakre delen av kroppen.Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyOch avslutningsvis en krabat som jag gillar skarpt. Hungriga nog att äta ur handen.
Om någon vet vad det kan vara för art vore jag tacksam!Kommentar
-
Några av våra fiskar, ar inte kommit längre än ill paletterna än så länge Kolla gärna resten av bilderna; http://www.flickr.com/photos/finkl/s...95667853/show/Senast redigerad av Gäst; 13 August 2006, 00:34.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDen ser lite lik ut den vi har i lokalen som är en dvärgvariant.Tony EnglundKommentar
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrengryma rovisar tony , most impressiveTony EnglundKommentar
-
Jag tycker de är otäcka speciellt de hemska ålarna. Den silvriga rovfisken har försökt ta en tugga av mig så vi är inte vänner.Kommentar
-
mkt fina bilder tony
*överväger att behålla 720:an å köra rovisar ist*
Festaeparet som huserar där nu, hämtar micke jahrl på fredag nämligen...Senast redigerad av Laesk; 13 August 2006, 09:59.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Laesk
Festaeparet som huserar där nu hämtar micke jahrl på fredag nämligen...||||Kommentar
Kommentar